تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۸۴۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولد یک نوزاد هندیجانی در آمبولانس فوریت های پزشکی
نوزاد هندیجانی در آخرین لحظات سال1393 در حین انتقال مادرش به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر در آمبولانس فوریتهای پزشکی به دنیا آمد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان روز شنبه افزود: یک نوزاد پسر جمعه شب در آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان با تلاش مامای همراه و همکاری تکنیسین های این مرکز متولد شد.

دکتر شهرام مقام افزود:این مادر باردار در حال اعزام از هندیجان بیمارستان به حاجیه نرگس معرفی ماهشهر بود که با درد زایمان مواجه شده و در یبن راه فارغ شد.

رییس مرکز مدیریت و حوادث فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: خوشبختانه این مادر بعد از زایمان به همراه فرزند خود به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی ماهشهر منتقل و وضعیت عمومی هر دو در حال حاضر خوب است.

هندیجان یکی از شهرهای تاریخی ایران با قدمتی بیش از سه هزارسال، در جنوب شرقی استان خوزستان و در 70 کیلومتری جنوب شرقی بندر ماهشهر و در شمال خلیج فارس قرار گرفته است رودخانه ای موسوم به هندیجان یا زهره این شهر را به دو نیمه شمالی و جنوبی تقسیم می کند.

شهرستان های آبادان، خرمشهر،ماهشهر،شادگان و هندیجان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می گیرند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار