تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۸۴۷۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ورود مسافران راهیان نور به خوزستان 30 درصد رشدیافت
معاون زائران و خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: ورود مسافران راهیان نور در نوروز امسال به استان خوزستان 30 درصد رشد یافت.

احمد رحیمی زاده شنبه اظهار کرد: با هماهنگی خوبی که بین دستگاه های مختلف سپاه، بسیج ، ارتش ، ناجا، جهاد کشاورزی، حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان و تشکل های مردم نهاد انجام شد کاروانهای راهیان نور با سازماندهی بهتری به مناطق جنگی استان خوزستان اعزام شده اند .

وی گفت: بارندگی شدید در چند روز گذشته باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای بازدید زائران راهیان نور شد.

معاون زائران و خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور بیان کرد: حضور پور شور مردم نشان می دهد همه مردم سفر به مناطق عملیاتی در قالب کاروان های راهیان نور را در برنامه مسافرتی خود قرار داده اند و از شب گذشته و امروز یادمان های استان مملو از حضور زائران کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.

رحیمی زاده گفت: سفرکاروان های راهیان نور در اولویت کارهای فرهنگی کشور است که نشان دهنده توجه مردم به مقوله راهیان نور است.

وی با اشاره به تمهیداتی که برای رفاه حال زائران راهیان نور اندیشیده شده است افزود: 12 کمیته راهیان نور برای خدمات رسانی بهتر به زائران راهیان نور تشکیل شد و مکان هایی با ظرفیت یکصد هزار نفر در استان برای اسکان مسافران راهیان نور در استان در نظر گرفته شده است.

معاون زائران و خادمان ستاد مرکزی راهیان نور کشور اظهار کرد: برای افرادی که به طور شخصی از یادمان ها بازدید دارند هفت کمپ در استان در محل یادمان ها تهیه شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار