تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۸۴۷۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی:
همدلی دولت و مردم موجب اعتمادسازی می‌شود
یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: همدلی میان دولت و مردم هزینه‌های ناشی از بی اعتمادی را کاهش داده و موجب تقویت اعتماد بین مردم و دولت می‌شود.
 
اسماعیل جلیلی با تبریک به مناسبت سال نو و تسلیت ایام فاطیمه با اشاره به نام​گذاری سال جاری اظهارکرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خودشان فرمودند نگاه به شعارهای سال یک نگاه مستمر است و موضوعی برای یک مقطع زمانی خاص نیست بلکه هر شعاری که مطرح می شود به عنوان یک موتور محرکه برای تحرک بخشی به حوزه‌هایی که تحت تاثیر آن قرار دارد و برای انجام فعالیت هایی که نیاز جدی کشور است مورد توجه قرار می گیرد.
 
این عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: در سال جاری با توجه به این که شرایط بین المللی و داخلی کشور تحت تاثیر فعالیت های سیاسی چه در حوزه بین الملل و چه در حوزه داخلی قرار خواهد گرفت و از طرفی هم انتظارات مردم برای پاسخگویی دولت‌ها نسبت به نیازهایی که دارند مورد توجه است این رویکرد نزدیک کردن دل ها به یکدیگر و پاسخ به نیازهایی که مردم از دولت های خودشان دارند باید برآورده شود.
 
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس همچنین اظهارکرد: قطعا هر چه همدلی‌ها و همزبانی‌ها میان دولت و مردم بیشتر باشد هزینه‌های ناشی از بی اعتمادی و فاصله گرفتن مردم از دولت‌ها کمتر می شود.
 
جلیلی تصریح کرد: در واقع هزینه های دولت برای اعمال برنامه خود در بین مردم با تحقق بخشی به همدلی و هم زبانی کاهش می یابد.
 
وی تاکید کرد:‌ شعار امسال به منظور تقویت اعتماد میان مردم و دولت‌هایی که آن ها انتخاب می کنند، است. از طرف دیگر به دولت ها برای سرعت بخشی به منظور پاسخ به نیازهای مردم کمک می کند.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: اسماعیل جلیلی
:
:
:
آخرین اخبار