تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۸۴۷۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فیلمهای نوروزی روی پرده سینماهای اهواز
به گزارش موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز، دفتر خوزستان، بعنوان متولی سینماهای حوزه هنری استان خوزستان، فیلمهای نوروزی امسال تلفیقی از فیلمهای کمدی، سیاسی و اجتماعی هستند و این انتخاب ها بمنظور پوشش سلیقه ی کلیه شهروندان انجام شده است. چینش نمایش فیلمها در سینماها بشکل ذیل است:
«رخ دیوانه» در سینما اکسین:
بهترین فیلم از نگاه تماشاگران سی و سومین جشنواره فیلم فجر در سینما اکسین اهواز اکران میشود، «رخ دیوانه» کاری از ابوالحسن داوودی، درباره چند جوان است که در یک قرار اینترنتی با یکدیگر آشنا می شوند و به دنبال یک شوخی و شرط بندی در مسیری پیچیده و دلهره آور می افتند؛ مسیری که درک جدیدی از زندگی و اجتماع را برای هر یک از جوانان داستان رقم می زند.
در این فیلم طناز طباطبایی، صابر ابر، ساعد سهیلی، نازنین بیاتی، امیر جدیدی، سحر هاشمی، رضا آحادی، فرنوش آل احمد، بیژن امکانیان، گوهر خیراندیش و امیر محمد زند به ایفای نقش پرداخته اند.

«ایران برگر» در سینما بهمن:
«ایران برگر» ساخته ی مسعود جعفری جوزانی، فیلمساز با سابقه سینماست. این فیلم پر بازیگر یک کمدی شلوغ است و داستانش در فضای معاصر روایت می شود.
«ایران برگر» داستان فتح‌الله خان و امرالله خان است که بر سر انتخابات شوراها در یک روستا با یکدیگر رقابت می‌کنند، در این فیلم پر بازیگر: علی نصیریان، محسن تنابنده، سحر جعفری جوزانی، حمید گودرزی، نیوشا ضیغمی، احمد مهران فر، هادی کاظمی، شهره لرستانی، گوهر خیراندیش، محمدرضا هدایتی، فریبا متخصص، اسماعیل خلج، میرطاهر مظلومی و ... ایفای نقش نموده اند.

«روباه» در سینما قدس:
سینما قدس اهواز نیز میزبان فیلم «روباه» ساخته بهروز افخمی شد؛ فیلمی که با موضوع سیاسی و جاسوسی در حوزه انرژی هسته ای ساخته شده است.
حمید گودرزی، بابک حمیدیان، آرش مجیدی، مرجان شیرمحمدی، و جلال فاطمی بازیگران فیلم هستند.
بدین ترتیب برنامه نمایش سینماهای بهمن سبز خوزستان در این هفته بشکل ذیل خواهد بود
«روباه» در سینما قدس: 32224220  -  «ایران برگر» در سینما بهمن: 32223515 - «رخ دیوانه» در سینما اکسین: 32225518
مخاطبین میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا رزرو اینترنتی بلیت سینماها به درگاه الکترونیکی www.cinematicket.org مراجعه، و یا با تلفن سینماها تماس حاصل فرمایند.

:
:
:
آخرین اخبار