تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۸۴۷۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل هواشناسی خوزستان:
آسمان خوزستان تا پایان هفته آفتابی است
مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:بر اساس نقشه های هواشناسی آسمان استان خوزستان تا پایان هفته جاری آفتابی بوده و موج جدید بارندگی از اوایل هفته آینده این استان را فرا می گیرد.

کوروش بهادری دوشنبه بیان کرد: سامانه بارشی که چند روز در استان خوزستان فعال بود از امروز به طور کلی از استان خارج شده و طبق پیش بینی انجام شده از روز یکشنبه 9 فروردین بارش باران مجددا در خوزستان آغاز می شود.

وی با اشاره به میزان بارش در 24 ساعت گذشته در استان گفت: میزان بارش در لالی 76، ایذه 60، گتوند 50، اهواز 29، اندیمشک 39 و دهدز 46 میلیمتر گزارش شده است.

بهادری افزود: به دلیل بالا بودن رطوبت در هوای استان تا سه روز آینده شاهد مه صبحگاهی به ویژه در آزاد راه ها خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد:توده گرد و غبار از یکشنبه شب از سمت کشور عراق وارد خوزستان شده و در شهرستان آبادان باعث کاهش دید افقی تا یک هزار و 500 متر شده است.

وی گفت: پیش بینی می شود این پدیده با شدت کم شهرستان های اهواز وماهشهر را تحت تاثیر قرار دهد.

بهادری افزود: به دلیل نبود امکانات مناسب پیش بینی در غرب کشور عراق امکان به دست آوردن اطلاعات کافی از پدیده گرد و غباری که از این کشور وارد خوزستان می شود وجود ندارد.

وی گفت:مقرر شده است استانداری خوزستان وسایل پیش بینی مجهزی برای شناسایی به موقع ورود پدیده گرد و غبار به این استان را تهیه کند.

بارش باران از اواخر هفته گذشته مناطقی از استان خوزستان را فرا گرفت و در برخی شهرها مشکلاتی برای شهروندان ایجاد کرده و به مزارع کشاورزی نیز خسارت زد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار