تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۸۴۷۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تالاب شادگان مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفت
فرماندار شادگان از استقبال میهمانان نوروزی از طرح های گردشگری تالاب شادگان خبر داد و گفت:سفر میهمانان نوروزی به تالاب بین المللی شادگان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

بهروز فرج الهی گفت: با توجه به بهره برداری از فاز نخست طرح گردشگری تالاب شادگان و استقرار تیم های گردشگری در این تالاب میهمانان نوروزی نیز در روزهای گذشته استقبال خوبی از این طرح داشتند.

وی اظهار کرد: با حمایت استانداری خوزستان فاز اول طرح گردشگری تالاب شادگان برای سال جدید با ساخت چندین آلاچیق و ایجاد بازارچه صنایع دستی در فضایی سنتی و بومی اجرا شد.

فرماندار شادگان ادامه داد: بیش از 60 قایق بومی برای گردشگری در اسکله تالاب شادگان وجود دارد که کار انتقال گردشگران به جزیره های درون تالاب را انجام می دهد.

فرج الهی اظهار کرد: برای آشنایی مسافران و میهمانان نوروزی با فرهنگ منطقه ، غرفه هایی با حضور افراد محلی برای معرفی صنایع دستی و انواع غذاهای سنتی ایجاد شده است.

وی در خصوص بارندگی روز گذشته نیز گفت:بارش باران برای ساعاتی موجب کاهش حضور بازدید کنندگان در تالاب شادگان شد اما از ابتدای صبح دوشنبه با توقف بارندگی بار دیگر گردشگران برای تالاب گردی در اسکله شادگان حضور یافتند.

تالاب بین المللی شادگان با بیش از 500 هزار هکتار وسعت یکی از تالاب های بزرگ و کم نظیر جهان در جنوب شهر شادگان و 80 کیلومتری اهواز واقع است.

شهرستان شادگان به لحاظ برخورداری از تالاب بین المللی شادگان و قرار داشتن در مسیر آبادان، ماهشهر هر سال میزبان تعداد زیادی مسافر و میهمان نوروزی است.
:
:
:
آخرین اخبار