تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۸۴۸۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دیوارنگاری‌های «پایتخت کتاب ایران» در اهواز اجرا می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: بر اساس تفاهم نامه‌ ارشاد با شهرداری اهواز تندیس، دیوارنگاری و استفاده از پل‌ها برای معرفی بیشتر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران در کلانشهر اهواز اجرا می‌شود.

همایون قنواتی، اظهار داشت: تفاهم نامه‌ای با شهرداری اهواز برای ساخت تندیس، دیوارنگاری و استفاده از پل‌ها برای معرفی بیشتر اهواز به عنوان پایتخت کتاب ایران منعقد شد.
وی افزود: در این تفاهم نامه فضای فعالیت‌هایی که شهرداری اهواز باید انجام دهد را مشخص کرده و مقرر شد شهرداری از همه فضاهای تبلیغی و شهری خود برای پیشبرد این طرح استفاده کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه شورای سیاست گذاری پایتخت کتاب تشکیل شد، گفت: معاون سیاسی-اجتماعی استاندار خوزستان به عنوان رئیس شورا، مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به عنوان دبیر شورا و شهرداری اهواز، مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان دیگر اعضایاین شورا هستند.
وی بیان کرد: این شورا موارد مربوط به فعالیت هر دستگاه در حوزه برنامه‌های پایتختی کتاب که از طرف یونسکو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه پایتخت کتاب در کشور اعلام شده را برای اجرایی شدن ابلاغ می‌کند.
قنواتی عنوان کرد: مسئله پایتخت کتاب وظیفه دستگاه خاصی نیست و هر مدیر و هر شهروندی باید جهت تشویق و ترغیب دیگران برای عملیاتی شدن اهداف این برنامه اقدام کند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار