تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۸۴۸۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا:
جاده‌های خوزستان شبانه‌روز کنترل می‌شود
جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا گفت: جاده‌های خوزستان به طور شبانه‌روزی کنترل می‌شود و برای این کار حدود 400 نیروی کمکی به کار گرفته شده‌ است.

سردار خسرو اسکندری عصر امروز در نشست خبری که در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ستاد مرکزی راهیان نور کشور با مدیریت خوبی که ایفا می‌کند از ماه‌های قبل برنامه‌ریزی مناسبی در حوزه ساماندهی راهیان نور برای سال جدید به عمل آورد و با تجربیات گذشته انسجام خوبی بین نیروها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه در تصادفات جاده‌ای نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشتیم، افزود: با هماهنگی که در مرکز انجام شد نقش همه سازمان‌های مسئول مشخص شد و نیروی انتظامی در تبعیت از مصوبه ستاد مرکزی راهیان نور جلساتی را با مجموعه‌های مسئول نیروی انتظامی برگزار کرد.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سه حوزه ترافیکی، امنیتی و انتظامی، یادمان‌داری و اسکان خانواده‌های ناجا انجام وظیفه می‌کند، تصریح کرد: در حوزه ترافیکی، امنیتی و انتظامی اقدامات خوبی در راستای پیشگیری از سوانح و حوادث و امور ترافیکی گرفته و خوشبختانه تا امروز سانحه‌ای گزارش نشده است.

اسکندری با بیان اینکه پلیس راه استان خوزستان به صورت شبانه‌روز آماده خدمات‌رسانی به زائران راهیان نور است، عنوان کرد: پلیس راه استان خوزستان با ظرفیت حداکثری به صورت شبانه‌روزی در پوشش جاده‌ای برای امنیت راه‌های استان به ویژه شهرهای مهمان‌پذیر تمهیدات حداکثری ایجاد کرده و حدود 400 نفر نیروی کمکی به صورت دو شیفت به کار گرفته شده‌اند.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ناجا با بیان اینکه تا پایان دوره سفرهای راهیان نور 25 هزار نفر از نیروها و خانواده‌های ناجا از مناطق عملیاتی بازدید خواهند کرد، گفت: تا به امروز 7 هزار و 100 نفر از خانواده‌های ناجا از مناطق عملیاتی بازدید داشته‌اند و این در حالی است که 2 هزار و 500 نفر از دانشجویان دانشگاه امین پیش از تحویل سال از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

اسکندری با اشاره به استفاده از ظرفیت پلیس افتخاری نیز اضافه کرد: طرح پلیس افتخاری به صورت آزمایشی در تهران کار خود را آغاز کرد که امیدواریم سازماندهی این نیرو را در سراسر کشور به 100 هزار نفر برسانیم بنابراین برای سال آینده از ظرفیت‌های این پلیس استفاده خواهد شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار