تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۸۴۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره ‌ارشاد ‌ایذه:
شب شعر «یاس فاطمی» در ایذه برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ‌ایذه گفت: به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شب شعر یاس فاطمی در ایذه برگزار می‌شود.

رضا صیدالی اظهار داشت: ورکشاپ خوشنویسی پیا‌مبر اعظم(ص) با حضور خوشنویسان شهرستان ایذه در ایام تعطیلات نوروز در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های مناسبتی در ایام فاطمیه و نوروز در این شهرستان گفت: به مناسبت فرا‌رسیدن شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شب شعر یاس فاطمی در ایذه برگزار می‌شود.

رئیس ادار‌ه فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه با اشاره به اینکه چارت سازمانی برخی از انجمن‌های هنری شهرستان ایذه تغییر کرده است، عنوان کرد: انجمن‌های شعر و داستان نویسی از این پس به صورت مجزا فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی با بیان اینکه نخستین تور عکاسی شهرستان با حضور عکاسان حرفه‌ای در «منطقه گردشگری دشت سوسن» برگزار شد، افزود: پس از تعطیلات ایام نوروز یک تور عکاسی دیگر با حضور همه عکاسان شهرستان برگزار می‌شود که از عکس‌های بر‌تر در قالب نمایشگاه برای بازدید مردم استفاده می‌شود.

صیدالی با اشاره به اینکه امسال کارگاه آموزش خبرنویسی در شهرستان ایذه برگزار می‌شود، اظهار داشت: با تشکیل انجمن خبرنگاران از سوی اداره ‌ارشاد ایذه کارگاه آموزشی خبرنویسی برای بالا بردن سطح کیفی خبرنگاران زیر‌نظر اساتید مجرب برگزار می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار