تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۴۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره میراث فرهنگی‌ اندیمشک :
سد و نیروگاه کرخه و دز تا پایان تعطیلات پذیرای میهمانان نوروزی هستند
سرپرست اداره میراث فرهنگی اندیمشک گفت: با اقدامات و هماهنگی مدیریت سد و نیروگاه‌های کرخه و دز این دو سد تا پایان تعطیلات سال نو پذیرای کاروان‌های راهیان نور است.

محمدصادقی اظهار داشت: بازرسی کنترل و کیفیت واحدهای بهداشتی و اجرایی و اداری شهرستان اندیمشک به صورت روزانه در تعطیلات سال نو پیگیری می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی اندیمشک عنوان کرد: با اقدامات و هماهنگی مدیریت سد و نیروگاه‌های کرخه و دز این دو سد تا پایان تعطیلات سال نو پذیرای کاروان‌های راهیان نور خواهند بود.

وی گفت: در تعطیلات سال نو بیش از 3 هزار نفر از زائران سرزمین نور از سدهای اندیمشک کرخه و دز بازدید کردند.

صادقی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز پادگان دوکوهه و یادمان شهدای گمنام شهرستان بیشترین بازدید و اسکان نوروزی اندیمشک را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: با هماهنگی بخش‌های بهداشتی، امدادی، خدماتی و انتظامی شهرستان روند خدمت رسانی به راهیان نور توسط واحدهای 9 گانه ستاد تسهیلات سفر تا پایان تعطیلات به صورت جدی دنبال می‌شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی اندیمشک بیان کرد: از ابتدای تعطیلات سال نو بیش از 11 هرار نفر ضمن بازدید از جاذبه‌های فرهنگی و گردشگری اندیمشک در این شهرستان اسکان پیدا کردند.

وی افزود: پیش بینی می‌شود تا پایان تعطیلات 5 میلیون مسافر در قالب کاروان‌های راهیان نور و میهمانان نوروزی پس از ورود به اندیمشک از جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی خوزستان بازدید کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار