تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۸۴۸۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور معاون رییس جمهور؛
هتل آپارتمان مهر اصل در اهواز افتتاح شد
در سفر یک روزه معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، هتل آپارتمان مهر اصل در اهواز رسما کار خود را آغاز کرد.

هتل آپارتمان مهر اصل با سرمایه گذاری بخش‌خصوصی راه‌اندازی شده است و ظرفیت چشمگیری به اسکان در اهواز می‌افزاید که به همین دلیل مسعود سلطاني‌فر رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خود شخصا برای افتتاح این مرکز اقدام کرده است.

کار ساخت این هتل آپارتمان از سال 1391 آغاز شده است و بدون دریافت تسهیلات در اسفند سال 93 کار ساخت و ساز و تجهیز این مرکز به پایان رسیده است و هم اکنون نیز رسما افتتاح شده و مهمانان نوروزی از آن بهره می‌برند.

این مرکز بیش از 30 اشتغال مستقیم ایجاد کرده است و از نظر تجهیزات و امکانات در موقعیت مناسبی قرار دارد و استانداردهای لازم را برای اسکان و رفاه مهمانان و گردشگران فراهم کرده است.

استان خوزستان از نظر ظرفیت تخت و اسکان همه ساله در ایام نوروز به سرازیر شدن مهمانان و کاروان های راهیان نور با کمبود شدید مواجه می شود.

گفتنی است پروژه عظیم گردشگری آبی خوزستان که با پیگیری استانداری برای خدمات رسانی به مسافران در شهرستان های دارای سواحل آبی استان در حال انجام است نیز مورد بازدید رئیس سازمان میراث فرهنگی قرار گرفت.

این پروژه دارای بخش‌های متنوع مرتبط با حوزه گردشگری آبی بوده که در صورت اتمام می تواند سهم مهمی در جذب گردشگر در این استان داشته باشد که در حال حاضر دارای 30 تا 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مسعود سلطانی فر در ادامه سفر برای بازدید از یادمان شهیدان در مناطق عملیاتی والفجر و شلمچه و محور گردشگری آبی اروند عازم آبادان شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار