تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۸۴۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان خبر داد:
فعالیت شبانه‌روزی 2 اکیپ نوروزی هلال احمر در هندیجان
رئیس جمعیت هلال احمر هندیجان از فعالیت شبانه‌روزی دو اکیپ نوروزی این جمعیت در این شهرستان خبر داد.

عاشور قنواتی امروز اظهار کرد: همه ساله ما از چند روز قبل از تعطیلات نوروز و در ایام نوروز با استقرار دو اکیپ جوانان به منظور راهنمایی مسافران و تحویل نقشه راه‌ها، توسط جوانانی که از قبل دوره‌های لازم را طی کرده‌اند سعی می‌کنیم برای مسافران جاده‌ها را امن کنیم.

وی افزود: پایگاه‌های جاده‌ای نیز با وجود اینکه در طول سال فعالیت دارند ولی چند روز پیش از تعطیلات از طریق مرکز استان یک سری دوره بازآموزی برای نجاتگران برگزار می‌شود و کسانی که در این دوره قبول شوند حق شرکت در طرح امداد و نجات نوروزی را دارند و هم‌اکنون شاهد فعالیت این عزیزان در پایگاه هستیم.

قنواتی خاطرنشان کرد: مردم با دیدن امدادگران و نشان جمعیت در سخت‌ترین شرایط آرامش خاصی را احساس می‌کنند، چراکه این جوانان بدون هیچ چشم‌داشتی و در سخت‌ترین  شرایط و حوادث جان خود را برای نجات جان یک هموطن به خطر می‌اندازند تا به کسی آسیبی نرسد.

رئیس هلال احمر هندیجان خاطرنشان کرد: هیچ‌کدام از این امدادگران و اعضای جوانان به زور وادار به شرکت در این طرح آن هم در این فصل از سال نشده‌اند، مگر اینکه با عشق و علاقه شخصی و با گرفتن دستورات دینی و پایبند بودن به دستورات الهی خود را وقف مردم کرده‌اند.

وی در پایان با اعلام رضایت از نحوه عملکرد کلیه نجاتگران و اعضای جوانان هلال احمر هندیجان اضافه کرد: حقیقتا اگر تلاش و کوشش امدادگران و اعضا نباشد هلال احمر به تنهایی قادر به انجام این کارهای عظیم نخواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار