تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷
کد خبر: ۸۴۸۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتحادیه نانوایان هندیجان خبر داد
کشیک نوروزی 7 نانوایی در هندیجان
رئیس اتحادیه نانوایان هندیجان گفت: هفت نانوایی در طول تعطیلات نوروز در شهرستان هندیجان و بخش چم خلف به صورت کشیک برای رفاه حال مسافران نوروزی کار پخت نان را انجام می‌دهند.

حسن طلوع امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و آغاز سفرها در این ایام پنج نانوایی در سطح شهرستان هندیجان و دو نانوایی در روستای کریم‌آباد و بخش چم خلف به صورت ویژه کشیک ایام نوروز هستند.

وی تصریح کرد: در طول سال 16 نانوایی در هندیجان و چند نانوایی نیز در بعضی از روستاها کار پخت نان را برعهده دارند که در بعضی موارد با نظارت دقیقی که بر کار آنها داریم تخلفات مشخص و از طریق قانونی برخورد می‌شود که در ایام نوروز این بازرسی‌ها بیشتر شده تا افراد فرصت‌طلب از این ایام سوء‌استفاده نکنند و باعث ناراحتی مردم به ویژه مهمانان نوروزی نشوند.

طلوع افزود: یکی از اهداف اصلی این اتحادیه بالابردن کیفیت نان و جلوگیری از ضایعات این نعمت الهی  و رضایت مردم است که تاکنون با همکاری و پشتیبانی خوب فرماندار و معاون فرماندار و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و کمیته آرد و نان فرمانداری و شبکه بهداشت که همگی دارای یک نماینده هستند توانسته‌ایم به طور دقیق و به صورت سرزده در طول ماه چندین بازرسی از نانوایان داشته باشیم.

رئیس اتحادیه نانوایان هندیجان در ادامه گفت: یکی از مشکلاتی که ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم کیفیت بسیار پایین آرد از کارخانه یکی از شهرستان‌های مجاور هست که باعث پایین آمدن کیفیت نان شده و لازم است مسئولان استان فکری به حال این کارخانه آرد کنند تا بتوانیم رضایت مردم را بیشتر از پیش جلب کنیم.

طلوع خاطرنشان کرد: با همکاری شبکه بهداشت برای تمام کارکنان نانوایان شهرستان کارت سلامت صادر شده و هیچ یک از نانوایان حق استفاده از مواد شیمیایی و جوش شیرین را ندارند و چنانچه موردی مشاهده شود از طریق شبکه بهداشت و درمان شهرستان به مقامات قضایی ارجاع داده می‌شود چرا که سلامت مردم برای ما از همه چیز بالاتر است و با هیچکس در مورد عدم رعایت این نکات بهداشتی تعارف نداریم.

رئیس اتحادیه نانوایان هندیجان تصریح کرد: جلب رضایت مردم و بالابردن کیفیت نان در شهرستان هدف اصلی ما در اتحادیه بوده و این اطمینان خاطر را به مردم می‌دهم که هرگز از حق آنها گذشت نخواهیم کرد.

طلوع در پایان خاطرنشان کرد: امسال با رونق بازار تجاری هندیجان بر تعداد مهمانان نوروزی در شهرستان افزوده خواهد شد و در نتیجه میزان پخت نان نیز باید بیشتر شود که برای این کار تمهیدات لازم را در نظر گرفته‌ایم و برای تامین آرد مورد نیاز هیچگونه مشکلی نخواهیم داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار