تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۸۴۸۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام 37 بازدید از مراکز تشخیصی و درمانی خوزستان
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از انجام 37 بازدید در تعطیلات نوروزی تا ٤ فروردين ماه خبر داد.

دكتر ایرج نظری در توضیح این خبر گفت: پزشکان و کارشناسان ما در ستاد رها (راهگشایی، هدایت و اطلاع رسانی) دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از 27 اسفندماه و همزمان با آغاز تعطیلات تا امروز سه شنبه یعنی 4 فروردین ماه ١٣٩٤، 37 بازدید از مراکز تشخیصی و درمانی انجام دادند.

معاون درمان دانشگاه در این زمینه اظهار داشت: روز دوشنبه 3 فروردین ماه 1394 به همراه دکتر خدادادی قائم مقام دانشگاه و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  از مناطق سیل زده در روستاهای موری، کمبه و شهرستان لالی بازدید نمودیم و همچنین پایگاه های اورژانس های جاده ای مسیر اهواز به سوسنگرد و هویزه، درمانگاه و اورژانس مستقر در یادمان شهدای هویزه و آمادگی و تجهیزات این مراکز مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

وی در تشریح اقدامات انجام شده جهت رفاه حال مردم و ميهمانان نوروزي افزود: کلیه اورژانس های بیمارستانی و پیش بیمارستانی تا آخر تعطیلات نوروز در حالت آماده باش كامل قرار دارند و خدمات درمانی به عزیزانی که در قالب کاروان های راهیان نور به استان ما سفر می کنند، با ارائه معرفی نامه در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بدون دریافت وجه و بصورت رایگان ارائه می شود. همچنین همه اورژانس های پیش بیمارستانی و پایگاههای سلامت علاوه بر پایگاههای فعال مستقر در یادمان های شهدا در سطح استان، پذیرای بیماران احتمالی هستند. همچنین بمنظور جلب رضایتمندی و تامین رفاه حال مردم، حداقل 25 درصد از مراکز تشخیصی و درمانی سرپایی بخش خصوصی استان نیز در طول تعطیلات فعال و آماده ارائه خدمات خواهند بود.

نظری خاطرنشان ساخت: علاوه بر اینها، معاونت درمان دانشگاه امسال برای نخستین بار اقدام به تهیه، چاپ و توزیع 5000 جلد کتابچه راهنما در مبادی ورودی استان نموده که این اقدام نیز با هدف اطلاع رسانی و ارائه راهنمایی های ضروری در خصوص معرفي و مشخصات بيمارستان ها و مراكز درماني و ساير مراكز كلينيكي و پاراكلينيكي به میهمانان نوروزی و عموم مردم شریف صورت گرفته است.

معاون درمان دانشگاه اضافه کرد: به عموم مردم بخصوص میهمانان عزیز استان مقاوم و سرافراز خوزستان توصیه می کنم در کمال آرامش و با رعایت دقیق مقررات، رانندگی نموده و هشدارها و توصیه های بهداشتی ارائه شده توسط کارشناسان را مدنظر قرار دهند تا ان شاءالله سفر خوشی را تجربه کنند. با این وجود در صورت وقوع حوادث ترافیکی، بیماران تصادفي کماکان بصورت رایگان در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی درمان خواهند شد. ضمنا کلیه عزیزان می توانند بصورت 24 ساعته موارد مربوط به امور بیماران غیراورژانس را با شماره تلفن 3110 و امور مربوط به بیماران اورژانس را با شماره تلفن 33389183 (ستاد رها) مطرح و پيگيري نمایند.
:
:
:
آخرین اخبار