تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۸۴۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد:
احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در بندر هندیجان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در آینده نزدیک در بندر هندیجان خبر داد.

علی خدادادی امروز اظهار کرد: با توجه به شعار امسال که توسط مقام معظم رهبری دولت و ملت و همدلی و هم‌زبانی نامگذاری شد، جمعیت با این شعار راحت‌تر می‌تواند با همدلی و وحدت بین مردم و دولت به اهداف خود برسد.

وی افزود: قطعاً با همدلی و هم زبانی کارها با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود و از تفرقه و اختلاف نظرها که قبلا باعث کندی کارها می‌شد جلوگیری می‌شود و مشکلات کشور چه داخلی و چه خارجی با این پیام مقام معظم رهبری قابل حل خواهد بود و قطعا ملت نتیجه مثبت این شعار سال جدید را خواهد دید.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از شهرهایی که دوست داشتم از آن بازدید کنم شهرستان هندیجان بود که امروز خوشبختانه در بین اعضای جوانان و داوطلبان و نجاتگران جمعیت هندیجان و شاهد فعالیت خوب آنها به مسافران نوروزی هستم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: امروز در هندیجان شاهد حضور جوانان بسیار با نشاط و آماده به کار در تمام پست‌های نوروزی بودیم که این خود نویدبخش آینده درخشان برای هلال احمر شهرستان هندیجان خواهد بود.

وی اظهار کرد: بندر هندیجان با توجه به استعدادهای طبیعی و تجاری و صیادی و گستردگی جمعیت 40 هزار نفری زمینه جذب تعداد زیادی از مردم وجوانان در هلال احمر وجود دارد و نیاز به تقویت کانون‌های دانشجویی و دانش‌آموزی و روستایی دارد و بحث کار کردن در زمینه فضای فرهنگی نیاز به حمایت و پشتکار مسئولان استانی دارد.

خدادادی متذکر شد: با توجه به همدلی و فضای فرابخشی که در بین ادارات سطح شهرستان وجود دارد آینده بسیار خوبی برای هلال احمر شهرستان در پیش خواهد بود و ما نیز قول می‌دهیم در هرکجا که نیاز باشد حمایت کنیم  و بدون شک شاهد رشد و توسعه جمعیت هلال احمر در هندیجان خواهیم بود.

وی یادآور شد: تقویت هلال احمر و اعضای آن باعث دلگرمی کلیه ادارات در مواقع بحران خواهد بود چرا که جمعیت هلال احمر یک نهادی فراگیر است و می‌تواند نقطه امیدی برای تمام دستگاه‌ها در مواقع بحران باشد.

مدیرعامل هلال احمر استان خوزستان متذکر شد: خوزستان نیاز به درآمد پایدار و سرمایه‌گذاری مناسب دارد تا بتوانیم در خود استان مشکلات را برطرف کنیم چرا که بودجه کشوری کفاف این کارها را نمی‌دهد و به همین علت در هندیجان در حال بررسی ظرفیت‌های زود بازده و یا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تمامی زمینه‌ها در هلال احمر هستیم که بتواند در کم‌ترین فرصت درآمدزایی خوبی برای فعالیت‌های جمعیت هلال احمر شهرستان داشته باشد.

وی افزود: کارشناسان ما در استان و به کمک خود رئیس شعبه در حال بررسی چندین گزینه درآمدزایی و سرمایه‌گذاری برای این شهرستان بندری هستند، چراکه هندیجان استعدادهای بسیار خوبی در تمام زمینه‌ها دارد.

خدادادی در پایان چنین توضیح داد: اولویت نخست ما در بندر هندیجان در آینده نزدیک احداث پایگاه امداد و نجات دریایی است که با توجه به گستردگی سواحل، مرزهای آبی و شرایط به وجود آمده بسیار خوب و رونق اقتصادی در این بندر امیدواریم یک پایگاه فعال امداد و نجات دریایی در آن احداث کنیم چرا که حق این بندر داشتن یک پایگاه فعال امداد و نجات دریایی است تا در کنار پایگاه جاده‌ای به مردم شریف و عزیز هندیجان ارائه خدمت کند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: هندیجان
:
:
:
آخرین اخبار