تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ارزیابی پایگاههای اورژانس جاده ای مسیر راهیان نور در خوزستان
مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه جندی شاپور اهواز از بازدید از درمانگاهها و پایگاههای اورژانس جاده ای مسیر کاروانهای راهیان نور در استان خوزستان خبر داد.

دکتر منصور آرزومند اظهار کرد: در سومین روز از تعطیلات نوروزی، مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس جاده ای واقع در مسیر شهرهای هفتگل تا باغملک مورد بازدید مستقیم قرار گرفت که با تلاش های همکاران خدوم و پرتلاش در مجموعه عظیم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، این مراکز از آمادگی کامل جهت ارائه خدمت برخوردار بودند.

 وی ادامه داد: همچنین در دیدار با کارکنان زحمتکش درمانگاه های شهری و پایگاه های اورژانس، مشکلات احتمالی درمانگاه ها و پایگاه های مذکور، خصوصا در ایام تعطیلات نوروز بررسی شد.

 آرزومند گفت: مرکز درمان بستر شهری هفتکل، از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت و همچنین به دلیل تردد برخی از کاروانهای راهیان نور از این محور به سمت یادمانهای ارزشمند شهدای هشت سال دفاع مقدس و دیدار از مناطق جنگی، تمامی پایگاه های اورژانس جاده ای این مسیر نیز مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: همزمان با بازدید اینجانب، بازدیدهای دیگری نیز توسط  کارشناسان مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه، به صورت سرزده از پایگاه های اورژانس جاده ای مسیر اهواز تا اندیمشک صورت پذیرفت و از واحدهای EMSسیدعباس، الحایی، شهرک بهرام، شاوور شوش، اندیمشک و همچنین از اتوبوس سیار EMSکه در یکی از پرتردد ترین محورهای ترانزیتی کشور یعنی اندیمشک تا اهواز مستقر می باشد، بازدید نمودند.

وی افزود: اتوبوس سیار اورژانس (EMS) مجهز به امکانات و تجهیزات مختلفی مانند ICU، تخت احیاء(CPR)، تختهای بستری، ساکشن و اکسیژن مرکزی و کولر اسپلیت جهت مواقع اضطراری و اورژانسی در حالت وقوع تصادفات سنگین با آمار بالای مصدومین هستند و خوشبختانه حدود 8 دستگاه از این اتوبوسها در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز قرار دارد که آماده و مجهز بودن کامل این آمبولانس ها می تواند در صورت وقوع اینگونه تصادفات نقش چشمگیری در کاهش تلفات داشته باشد.
:
:
:
آخرین اخبار