تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۸۴۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازار نوروزي خوزستان آرام است
معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و تجارت خوزستان گفت: در حال حاضر بازار استان در ایام نوروز وضعیت آرامی دارد و از نظر قیمت اقلام و کالاها و فراوانی آن ها در بازار مشکلی وجود ندارد.

ابوالقاسم کوره چینی اظهار کرد: در این روزها فقط قیمت مرغ کشتار روز به دلیل تعطیلی کشتارگاه ها و افزایش نرخ مرغ زنده، افزایش یافته است که این مشکل با فعال شدن مجدد کشتارگاه ها و توزیع همزمان مرغ منجمد، در چند روز آینده حل می شود.

وی افزود: همچنین انواع میوه و تره بار در بازار موجود است و میوه های نوروزی نیز از طریق غرفه ها توسط اداره کل تعاون روستایی استان عرضه می شود.

کوره چینی تصریح کرد: اقدامات سازمان صنعت و تجارت در زمینه کنترل و نظارت بر بازار ادامه دارد و در این روزها نظارت و بازرسی از مراکزی همچون پایانه های مسافربری، رستوران ها و تالارها و بازار اقلام پرمصرف از جمله کیف و کفش و غیره تشدید یافته است.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و تجارت خوزستان با اشاره به تشکیل ستاد سفرهای نوروزی در استان خاطرنشان کرد: در این ستاد کمیته های مختلفی وجود دارد که سازمان صنعت مسولیت کمیته نظارت و تنظیم بازار را برعهده دارد و دراین زمینه فعالیت خواهد کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار