تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۸۴۸۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تسلیت باشگاه استقلال خوزستان در پی درگذشت دو خبرنگار ورزشی
باشگاه استقلال خوزستان در گذشت میلاد حجت الاسلامی و حسین جوادی، خبرنگاران خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز را تسلیت گفت.

علی پورکیانی، قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان با ابراز ناراحتی از درگذشت دو خبرنگار ورزشی ایرانی در سانحه سقوط هواپیمای آلمانی اظهار کرد: این دو خبرنگار را می شناختم و از شنیدن خبر فوت آن ها بسیار ناراحت شدم. در گذشت این دو خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گویم.

وی در ادامه به تمرینات استقلال اشاره کرد و گفت: آخرین تمرین تیم مان در سال گذشته، 27 اسفندماه برگزار شد و پس از آن سرمربی تیم تا چهارم فروردین ماه تمرینات را تعطیل کرد و پس از گذشت چند روز، از روز سه شنبه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

پورکیانی بیان کرد: در تمرینات تمام بازیکنان تیم حضور داشتند و کارهای فنی انجام شد و بازیکنان مان سرحال بودند. پیش از آغاز تمرین نیز آقای بختیاری، مدیرعامل باشگاه در محل تمرین حضور پیدا کرد و آغاز سال جدید را به بازیکنان و کادر فنی تبریک گفت.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در ادامه به برگزاری دیدار دوستانه این تیم مقابل امیدهای فولادخوزستان اشاره کرد و گفت: تیم مان روز جمعه این هفته از ساعت 16:30 در دیداری تدارکاتی در زمین اختصاصی مان به مصاف تیم امید فولاد می رود.
:
:
:
آخرین اخبار