تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۸۴۸۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خدمات رسانی درمانی به راهیان نور دشت آزادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان از خدمات رسانی شبانه روزی به زائران کاروان های راهیان نور این منطقه در ایام نوروز خبر داد.

دکتر جلال بیت سیاح اظهار کرد: خوزستان همواره افتخار میزبانی زائران سرزمین های نورانی دفاع مقدس و کاروان های راهیان نور را داشته است و با فرارسیدن ایام نوروز این میزبانی پررنگ تر و فراگیرتر می شود و امسال نیز شهرستان دشت آزادگان در کنار سایر نقاط استان به این مهم مفتخر است.

وی گفت: خوشبختانه تا امروز مشکل خاصی در زمینه بهداشت و درمان در این منطقه برای زوار گرامی ایجاد نشده است و در عین حال بیمارستان شهید چمران سوسنگرد به عنوان بیمارستان مهم و اصلی منطقه آمادگی کامل دارد تا در صورت بروز هر گونه مشکل در سلامتی زائرین آنها را به صورت ویژه درمان نماید.

بیت سیاح افزود: همچنین 6 پایگاه اورژانس جاده ای مجهز از منطقه کوت تا مرز چذابه به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته و تجهیز شده به امکانات مورد نیاز مانند تخت آی سی یو با ظرفیت 10 تخت آمادگی دارد تا در صورت بروز هر گونه حادثه، اقدامات اولیه، کمکی و تکمیلی مورد نیاز را برای حادثه دیدگان در اسرع وقت انجام دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشت آزادگان ادامه داد: همکاران پزشک، پرستار و تکنسینهای ما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی در خدمت زائران راهیان نور هستند و تا پایان تعطیلات نوروز همچون روزهای گذشته، شرایط کاملا مطلوب باشد و مشکل خاصی ایجاد نشود.

همچنین وی با اشاره به اهدا یک دستگاه اکو قلب و تست ورزش به بیمارستان شهید چمران سوسنگرد گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر و باکیفیت تر درمانی به زائران عزیز، دوستان ما در موسسه بسیجیان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال گذشته پس از بازدید از بیمارستان، به صورت داوطلبانه یک دستگاه اکو قلب و تست ورزش به این بیمارستان اهدا نمودند که جا دارد همین جا از این دوستان و بسیجیان عزیز کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بیت سیاح در پایان ضمن اشاره به شرایط مطلوب آب و هوایی خوزستان و دشت آزادگان در این ایام و افزایش مسافرتها و ورود میهمانان گفت: از تمام مردم عزیز و میهمانان نوروزی تقاضا می کنیم به نکات بهداشتی در طول سفر توجه ویژه داشته باشند و از دستفروشان و دوره گردان مواد غذایی تهیه ننمایند، همواره مسائل ایمنی را رعایت کنند و اگر به مسیرهای جاده ای منطقه آشنا نیستند، با رعایت کامل قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرسش از افراد قابل اعتماد، سفری امن و سالم را برای خود رقم بزنند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار