تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۸۴۸۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم دزفول در مجلس:
همراهی ملت با دولت مکمل نقش دولت است
نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: همراهی بین ملت و دولت در واقع مکمل نقش دولت و مردم است.

عباس پاپی‌زاده امروز اظهار کرد: همراهی بین ملت و دولت در واقع مکمل نقش دولت و مردم است و مردم در عرصه‌های مختلف به دولت کمک می‌کنند، چراکه دولت به تنهایی توان پاسخگویی را ندارد.

وی به شعار «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌ عنوان شعار سال 94 مطرح شد اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به همت مردم برپا شد و مردم هم تا امروز از این انقلاب پاسداری کرده‌اند و تکیه اصلی نظام بر خود مردم است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: نخستین عاملی که باید به آن توجه شود نگاه به داخل و تکیه به توانمندی‌های ملت است باید دولت از ظرفیت‌ها و توان مردم استفاده کند.

پاپی‌زاده تأکید کرد: همراهی بین ملت و دولت در واقع مکمل نقش دولت و مردم است، مردم در عرصه‌های مختلف به دولت کمک می‌کنند و اگر مردم کمک نکنند می‌بینیم دولت به تنهایی توان پاسخگویی را ندارد.

وی در این راستا افزود: در مسائل فرهنگی که بسیار مشهود است که اگر اقدامات مردمی در بخش فرهنگ نبود، عملا فرهنگ در کشور تعطیل خواهد شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امنیت داخلی و خارجی ما وابسته به همدلی و هم‌زبانی دولت و ملت بوده و هرگاه دشمنان انقلاب در این 36 سال خواب آشفته‌ای برای نظام ما دیدند، مردم با همدلی و هم‌زبانی به صحنه آمده و با خنثی کردن توطئه‌ها کار دولت را آسان کردند.

پاپی‌زاده در پایان با بیان اینکه دولت باید با ارتباط مستمر با مردم نیازهای آن‌ها را شناسایی کند و به آن پاسخ دهد، چنین توضیح داد: بحث اشتغال، کنترل تورم، رکود اقتصادی و رونق تولید، جزو نیازهای ضروری مردم است که دولت باید خود را وقف مردم کند و همدلی و هم‌زبانی با ملت، با اقدامات عملی رخ دهد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: عباس پاپی زاده
:
:
:
آخرین اخبار