تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۸۴۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چاپ اطلس حماسی خلیج فارس برای شناخت راهیان نور دریا
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به ساماندهی بهتر و جدیدتر امسال راهیان نور گفت:اطلس حماسی خلیج فارس برای شناخت راهیان نور دریا به چاپ رسید.

سرهنگ نادر ادیبی با اشاره به فعالیت های موجود در مورد گسترش سفر راهیان نور دریا گفت: راهیان نور خلیج فارس با یک سازماندهی جدید در حال شکل گیری است.

وی افزود: برای راهیان نور دریایی یادمان های مشخصی در نظر گرفته شده که برای هر کدام برنامه های جدیدی طراحی شده است.

سرهنگ ادیبی گفت: امسال با ساماندهی بهتر و جدیدتر آماده بازدید زائران راهیان نور در جزایر شده ایم به طوریکه ابتدا حماسه های آن منطقه را معرفی می کنیم تا مردم بیشتر با حماسه های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: کتاب چاپ شده با عنوان اطلس حماسی خلیج فارس به مردمی که برای زیارت این مناطق و سفر به خلیج فارس راهی استان های بوشهر و هرمزگان می شوند تحویل داده خواهد شد.

وی گفت : همچنین نقشه عملیاتی مناطق عملیاتی خلیج فارس در استان هرمزگان و بوشهر هم چاپ شده و در اختیار زائران قرار خواهد گرفت.

سرهنگ ادیبی بیان کرد: همه این کارها در حوزه شناسنامه دار کردن یادمان و ایجاد شناخت بیشتر مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس و حماسه های خلیج فارس در مردم موثر خواهد بود و از این جهت با شناخت بیشتر، اقبال به سمت مناطق راهیان نور دریا هم بیشتر خواهد بود.

وی گفت:طبق برنامه ریزی نیروی سپاه و ارتش قسمتی از حجم زائران راهیان نور دریا به مسافرانی اختصاص داده شده که به مناطق خلیج فارس سفر می کنند و همچنین کاروان های ویژه دانشجویی و دانش آموزی هم برای اولین بار در طی روزهای گذشته حضور پیدا کردند.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: راهیان نور
:
:
:
آخرین اخبار