تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۸۴۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرجعیت عراق: عربستان شکست خواهد خورد
مراجع عراقی حمله به یمن را محکوم کردند و از سوی دیگر همزمان با آغاز مرحله اخیر عملیات آزادسازی تکریت بر افزایش اتحاد میان ارتش و گردان‌های داوطلب تأکید کردند.
 خبرگزاری فارس: مرجعیت عراق: عربستان شکست خواهد خورد/ نیروهای عراقی اتحاد خود را حفظ کنند
Tweet 
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سید احمد الصافی» نماینده آیت‌الله سیستانی در عراق در خطبه‌های امروز نماز جمعه تاکید کرد باید میان ارتش و گردان‌های داوطلب در مبارزه علیه داعش «وحدت دیدگاه و هماهنگی مواضع» وجود داشته باشد. او هشدار داد اختلاف‌ها باعث نتایج ناپسندی خواهند شد .

بر اساس گزارش وبگاه خبری «سلاب نیوز»، الصافی ضمن تاکید بر استفاده از مردم محلی هر منطقه در جنگ علیه تروریستی افزود: پیروزی‌های اخیر حاصل اتحاد ارتش ، گردان‌های داوطلب و عشایر است.

نماینده آیت‌الله سیستانی سپس بر اهمیت مشورت میان اعضا و نیز فرماندهی کل نیروهای مسلح تأکید کرد.

الصافی همچنین اعلام کرد باید تلاش شود آنچه امکان ساختش در داخل برای مبارزه علیه تروریستم وجود دارد، در خود عراق ساخته شود و از خارج وارد نشود.

آیت‌‌الله المدرسی: مردم یمن تمام توطئه‌ها را با شکست روبرو خواهند کرد

آیت‌الله سید محمدتقی المدرسی از مراجع عراق در واکنش به تجاوز عربستان به خاک یمن از پنجشبنه (دیروز) ضمن محکوم کردن آن اعلام کرد : ملت یمن ملتی مقاومت است و تمام توطئه‌ها برای تسلط بر آنها را با شکست روبرو خواهند کرد.

بر اساس گزارش «السومریه نیوز»، وی در اشاره به اقدام عربستان و 10 کشور دیگر علیه یمن افزود: برخی از حاکمان منطقه برای رهبری بحران‌ها، حکمت و دوراندیشی ندارند و با «عقلی کودکانه» با مشکلات برخورد می‌کنند.

المدرسی در سخنان هفتگی خود تصریح کرد: این حق دولت‌های خلیج (فارس) نیست که به «عبد ربه منصورهادی» (رئیس جمهرو مستعفی یمن) مشروعیت دهند بلکه این ملت یمن است که باید رهبر مناسب خود را انتخاب کند.

وی تاکید کرد که رسانه‌های عربی اجاره شده از سوی دولت‌های خلیجی همان کسانی بودند که مشروعیت دروغین (منصور هادی) را به حساب اراده ملت یمن ترویج دادند.

آیت‌الله المدرسی تاکید کرد که عربستان و ائتلاف عربی متحد علیه یمن شکست خواهند خورد.

:
:
:
آخرین اخبار