تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۸۴۸۸۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عربستان و متحدانش جنگ احزاب دیگری به راه انداخته اند
امام جمعه موقت اهواز گفت: عربستان و متحدانش جنگ احزاب دیگری به راه انداخته اند.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی در خطبه‌های امروز نمازجمعه اهواز، اظهار داشت: تجاوز عربستان به یمن پایان غده سرطانی آل سعود است و مطمئن باشید همانگونه که امام خمینی فرمودند اگر آمریکا بگذریم از آل سعود نمی‌گذریم.
وی افزود: تمام خبیثان عالم گرد هم آمده‌اند و جنگ احزاب دیگری را ایجاد کرده‌اند اما پیام ما این است که حالا که جنگ احزاب به راه انداخته‌اید منتظر شمشیر‌های حیدری باشید که بر فرقتان فرود بیاید.
امام جمعه موقت اهواز به نقل از امام خمینی (ره) عنوان کرد: این قرن، قرن نابودی استکبار است و دولتمردان بدانند این انقلاب تنها به ایران محدود نمی‌شود و تمام دنیا را در بر می‌گیرد.
وی بیان کرد: آل سعود هیچ اختیاری از خود ندارد و صحنه گردان اصلی این مناقشات رژیم خونخوار صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستند.
حاجتی با اشاره هدف عربستان از تجاوز به یمن گفت: همه دنیا متوجه هستند که جهان در پیچ تاریخی خود قرار دارد عربستانی که سعی داشت کشورهای محور مقاومت را از رده خارج کند، حتی خلوت خود را نیز از دست رفته می‌بیند.
امام جمعه اهواز با اشاره به مذاکرات هسته‌ای در سوئیس تصریح کرد: ما هیچ مذاکره‌ای با آمریکا نداریم و نخواهیم داشت، آمریکا بنا به تعبیر امام شیطان بزرگ است.
وی اظهار داشت: مذاکره تنها بر روی مسئله هسته‌ای و حقوق ملت قهرمان ایران است و لاغیر.
:
:
:
آخرین اخبار