تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۸۴۸۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جریمه ۷ میلیون دلاری paypal به خاطر نقض تحریم‌های ایران
یک شرکت بین‌المللی مهم و فعال در عرصه تراکنش‌های مالی الکترونیکی از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا به خاطر نقض تحریم‌های ایران جریمه شد.

شرکت مالی «پی پل»  که پرداخت پول را به طریق آنلاین برای اقصی نقاط جهان فراهم می سازد از سوی وزارت خزانه داری آمریکا به پرداخت 7.7 میلیون دلار بابت نقض تحریم‌های ضد ایرانی جریمه شد.

به گزارش وبگاه انگلیسی «آی‌بی‌تی تایمز» شرکت پی پل با پرداخت 7.7 میلیون دلار آمریکا موافقت کرده است . وزارت خزانه داری آمریکا اعلام کرده که پی پل خلال سال‌های 2009 تا 2013 ،486 مورد تراکنش به ارزش 44000 هزار دلار با کشورهایی چون ایران و سودان داشته است.

بر اساس این گزارش، یک فرد با ملیت ترکیه‌ای که در فهرست ممنوعه وزارت خزانه داری آمریکا به خاطر تلاش در صادرات سلاح‌های کشتار جمعی قرار داشته از جمله مشتریان شرکت پی پل بوده است.

شرکت پی پل اینک با پرداخت جریمه 7.7 میلیون دلاری بابت تجارت غیر قانونی با کشورهای ایران، سودان و کوبا و مرتبط با سلاح‌های کشتار جمعی موافقت کرده است.

گفتنی است، پی پل شرکت الکترونیکی است که انتقال وجه را از طریق اینترت و بصورت آنی ممکن می‌سازد.پی پل به پیروی از قوانین آمریکا در زمینه تحریم ایران، به کاربران ایرانی سرویس دهی نمی‌دهد.

:
:
:
آخرین اخبار