تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۸۴۸۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بی بی سی فارسی مدعی شد: قاسم سلیمانی در راه یمن!
چندی پیش یکی از معاونان سپاه پاسداران در اظهاراتی هدف از انتشار اخبار و تصاویر سردار قاسم سلیمانی در رسانه های بیگانه را "شیطنت رسانه های صهیونیستی و وابسته" دانسته بود.
 
به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، بخش فارسی شبکه انگلیسی بی بی سی (bbcpersian) به نقل از منابعی که آنها را نامعلوم توصیف کرد، مدعی شد که سردار "قاسم سلیمانی" به یمن رفته است.
 
این شبکه فارسی زبان که طبق سیاست‌های دولت انگلیس، حملات سعودی‌ها به یمن را "حمله عربستان به مواضع شورشیان یمن" یا "شبه نظامیان شیعه" توصیف می کند، خبر سفر قاسم سلیمانی را تایید نشده اعلام کرد.
 
چندی پیش یکی از معاونان سپاه پاسداران در اظهاراتی هدف از انتشار اخبار و تصاویر سردار قاسم سلیمانی در رسانه های بیگانه را "شیطنت رسانه های صهیونیستی و وابسته" دانسته بود و گفته بود: «یکی از اهداف آنان القای دروغین حضور نظامی جمهوری اسلامی در تحولات کشورهای منطقه است.»
 
مشاور فرمانده کل سپاه تاکید کرده بود: «ماموریت و حضور حاج قاسم سلیمانی در عراق که این روزها با انتشار تصاویرش برجسته سازی می شود، به عنوان یک مشاور مسلط و متبحر در نبرد با گروه‌های تروریستی و صهیونیستی، ازجمله داعش است که بنا بر درخواست کمکِ مردم و دولت عراق، به یاری گروه‌های رزمنده و دلاور عراقی شتافته است.»

:
:
:
آخرین اخبار