تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۴۹۰۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انجام 1330 ماموریت اورژانس در خوزستان
رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان از انجام 1330 ماموریت از ابتدای طرح نوروزی تا پایان وقت دیروز خبر داد.

دکتر شهریار میرخشتی اظهار کرد: در طرح نوروزی اورژانس در مجموع در استان خوزستان 135 پایگاه اورژانس، 268 دستگاه آمبولانس، 10 اتوبوس‌آمبولانس و 12 کد موتوری در ایام نوروز فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کلیه 18 یادمان دفاع مقدس در استان خوزستان دارای پوشش پزشکی هستند که از این تعداد‏، 10 یادمان دارای پوشش کامل پزشکی شامل پزشک، داروخانه، آمبولانس‏ نیروی پرستار زن و مرد و نیروی بهداشت محیط و مبارزه با بیماری‌ها هستند که هر کدام در حیطه خود خدمات‌رسانی می‌کنند.

میرخشتی ادامه داد: همچنین در 5 ایستگاه سلامت نوروزی در سطح خوزستان‏ نیروهای درمانی و آمبولانس و اتوبوس‌آمبولانس مستقر است.

رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: به غیر از 135 پایگاه اورژانس‏، 30 پایگاه استقرار موقت اورژانس در جاده‌های خوزستان و محل اسکان مهمانان نوروزی به صورت 12 ساعته و 24 ساعته برای ارایه خدمات اورژانس در مواقع ضروری، فعال هستند.

وی عنوان کرد: اورژانس خوزستان از 28 اسفند تا پایان 7 فروردین ماه 765 ماموریت شهری و 565 ماموریت جاده‌ای در سطح استان انجام داده است. در این مدت به 711 نفر در ماموریت‌های شهری و 551 نفر در ماموریت‌های جاده‌ای خوزستان خدمات درمانی اورژانس ارایه شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار