تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۸۴۹۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی:
گردشگردی در مسجدسلیمان با کمبودهای جدی مواجه است
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس گفت: این شهرستان و مناطق اطراف آن از جادبه های فراوانی برخوردارند ولی بخش گردشگری با کمبودهای جدی مواجه است.

اسماعیل جلیلی اظهار کرد: شمال خوزستان یکی از مناطق بسیار زیبای طبیعتی است. شهرهای شمالی خوزستان دارای طبیعت بکر و بسیار زیبایی بوده که همه برای حضور در آن علاقه فراوانی دارند.

وی افزود: خوشبختانه مردم در تمام فصول سال علاقمند به حضور در مناطق شمالی استان هستند. این مناطق علاوه بر طبیعت زیبا دارای میراث باستانی هم هستند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تصریح کرد: متاسفانه بی برنامگی و  کم کاری میراث فرهنگی به ویژه در زمینه ایجاد فضاهای رفاهی برای گردشگران مانع از حضور گردشگران بیشتر در مسجدسلیمان می شود.

جلیلی یادآور شد: میراث فرهنگی باید برای گردشگران فضاهای رفاهی و یک فضای آرام را برای اسکان آنها مهیا کند. در این زمینه می توانند از مشارکت بخش خصوصی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: مردم معمولا از کمبود امکانات در بخش های طبیعت، باستانی و گردشگری این مناطق انتقاد می کنند. امیدوارم که در آینده شاهد بهبود این وضعیت باشیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس تاکید کرد: متاسفانه نارضایتی گردشگران از وضعیت نامناسب و کمبودهای موجود در اسکان، اقامت، خدمات بهداشتی و حوزه بازار فرهنگی است.

جلیلی بیان کرد: کمبودهای بسیار جدی در بخش جذب گردشگر و مسافر نوروزی در شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل وجود دارد. این شهرستان ها پر جاذبه ترین شهرهای شمالی خوزستان هستند و باید به آنها بیشتر توجه شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار