تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۸۴۹۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفیعی خبر داد:
هشت مصدوم و دو کشته در تصادفات روز گذشته خوزستان
رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان از مصدومیت هشت نفر و مرگ دو نفر بر اثر تصادفات رانندگی روز گذشته در این استان خبر داد.

رضا رفیعی اظهار کرد: روز گذشته ساعت ۱۲ ظهر یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۵۰ جاده اهواز به شوش (قلعه سحر) برخورد کرد. بر اثر این برخورد چهار نفر مصدوم شدند.

وی افزود: دیروز ساعت ۱۳ و ۳۵ دقیقه ظهر یک دستگاه خودور رانا با یک دستگاه خودرو پراید در کیلومتر ۴۰ جاده اهواز به مسجد سلیمان برخورد کرد. متاسفانه در نتیجه این برخورد چهار نفر مصدوم و دو نفر هم کشته شدند.

رئیس روابط عمومی فوریت های پزشکی خوزستان تصریح کرد: متاسفانه تصادفات زیادی از ابتدای نوروز تا کنون به دلیل حجم بالای مسافرت ها و ترافیک جاده ای در استان داشتیم. از تمامی هم وطنان و هم استانی ها تقاضا داریم تا مسائل ایمنی را رعایت کرده و به دلیل شلوغی جاده ها با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

رفیعی عنوان کرد: راننده هایی که از استان های دور به خوزستان سفر می کنند باید به خواب کافی خود توجه داشته و در میان راه تمهیدات لازم را به منظور استراحت خود فراهم کنند. در صورت امکان بهتر است میزانی از راه باقیمانده را فرد دیگری رانندگی کند تا از خطرات احتمالی بروز تصادف جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: روزهای پایانی ایام نوروز قطعا ترافیک سنگین تری را در راه های استان خواهیم داشت چون بسیاری از مردم در راه بازگشت به خانه های خود هستند. در نهایت امیدوارم که با رعایت نکات لازم دیگر شاهد تصادف و به تبع آن مصدومیت و مرگ عزیزانمان نباشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار