تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۸۴۹۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهبازی:
موضوع تشکیل شورای سرمایه گذاری آبادان بررسی می شود
فرماندار آبادان از بررسی موضوع تشکیل شورای سرمایه گذاری این شهر منظور حضور سرمایه گذاران بیشتر در آبادان خبر داد.

عزیزالله شهبازی اظهار کرد: در شهر آبادان کمبودها و کاستی های فراوانی وجود دارد به همین دلیل هر اقدامی که در راستای جذب سرمایه گذاری در این شهر انجام شود جای تقدیر دارد و باید به آن کمک شود.

وی در همین خصوص افزود: به طور حتم از کلیه  اقداماتی که منجر به خیر و برکت و همچنین رونق اقتصای در آبادان شود حمایت می کنیم.

فرماندار آبادان تصریح کرد: شهر آبادان انسان های بزرگی دارد که در حوزه های سرمایه گذاری فعالیت می کنند و هم تفکر و اندیشه اقتصادی دارند که تعداد آنها زیاد است.

شهبازی با بیان اینکه برای جذب سرمایه گذار در مرحله اول باید کلیه سرمایه گذاران آبادانی شناسایی شوند، عنوان کرد: بعد از شناسایی سرمایه گذاران آبادانی که در داخل و خارج از کشور فعالیت می کنند سپس باید به منظور سرمایه گذاری در این شهر دعوت شوند البته باید از توانمندی های کلیه سرمایه گذاران کشورمان نیز استفاده شود.

وی با اشاره به پیشنهاد تشکیل شورای سرمایه گذاری آبادان از سوی مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی این شهر، تاکید کرد: موضوع تشکیل شورای سرمایه گذاری آبادان بررسی می شود و برای تشکیل این شورا ما از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و از ظرفیت های مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان و همچنین سایر دستگاه ها  نیز در این زمینه استفاده می کنیم.  

طی روزهای گذشته پیشنهاد تشکیل شورای سرمایه گذاری آبادان از سوی خلیل جنامی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی شورای اسلامی شهر آبادان به منظور توسعه مشاركت های بخش خصوصی در این شهر مطرح شد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار