تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۸۴۹۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر:
آماده ارایه خدمات امدادی و دارویی به مردم یمن هستیم
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام همدردی با مردم یمن گفت: آماده ارایه خدمات امدادی و دارویی به مردم یمن هستیم.

ناصر چرخ ساز شنبه افزود: با هماهنگی دولت تا موقعی که نیاز باشد خدمات امدادی و دارویی را برای کمک به مردم یمن ارسال خواهیم کرد.

وی اظهارکرد: تاکنون چندین محموله امدادی و دارویی به کشور یمن ارسال شده در صورت نیاز و تصویب، محموله های جدید نیز ارسال می شود.

چرخ ساز گفت: تا موقعی که مردم یمن نیاز داشته باشند هم در بحث انتقال مجروحان حوادث اخیر یمن، و هم در بحث امدارسانی به آنها کمک می کنیم.

جنگنده های ارتش عربستان سعودی از بامداد پنجشنبه گذشته در اقدامی مداخله جویانه، صنعا پایتخت یمن و برخی از مناطق و شهرها، و مردم بی دفاع این کشوررا آماج حملات خود قرار داده اند.

وی در ادامه، دانش محور کردن امداد و نجات با بهره گیری از توانمندی داخلی، هم افزایی با سایر دستگاه ها از جمله اروژانس، حمل و نقل جاده ای و پلیس راه کشور را از برنامه های سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در سال جدید نام برد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر استفاده از تجربیات سایر کشور ها و بهره گیری از امکانات و وسایل جدید که در سایر کشورها استفاده می شود را از دیگر برنامه های این سازمان در سال جدید اعلام کرد.

چرخ ساز گفت:تشکیل تیم های واکنش سریع به معنای واقعی کلمه و تجهیزات پشتیبانی زمینی و هوایی و دیتا بیس کردن اطلاعات و برنامه های این سازمان در دستور کار سال جدید است.

وی از ارتفای کمی و کیفی تجهیزات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در خوزستان با تشکیل تیم های امداد روستایی در این استان خبر داد و ادامه داد:خوزستان بواسطه مرزی بودن و محوریت کاری در بحث راهیان نور و حادثه خیزی نیاز به توسعه و تجهیز دارد که این مهم کمک و همراهی مجلس شورای اسلامی و نیز استانداری خوزستان را می طلبد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار