تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۸۴۹۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرواز نمایشی جنگنده های شکاری در نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول
روزانه به طور متوسط چهار سورتی پرواز نمایشی توسط جنگنده های شکاری در حاشیه نمایشگاه هوایی راهیان نور در دزفول انجام می شود.

در نمایشگاه هوایی راهیان نور که از یکم فروردین 94 در محل پایگاه چهارم شکاری دزفول برپا شده ، هواپیماهای شکاری روزانه به انجام پروازهای نمایشی برای بازدید کنندگان می پردازند.

در این نمایشگاه که تا 11 فروردین ماه برای بازدید علاقمندان برپاست روزانه تا 11 سورتی پرواز نمایشی نیز توسط هواپیماهای شکاری صورت گرفته که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.

نمایشگاه هوایی راهیان نور دزفول شامل 22 غرفه تجهیزات هوایی ،نظامی ، فرهنگی ،حجاب و عفاف و صنایع دستی است و در حاشیه آن جنگنده های شکاری نیروی هوایی در دو نوبت صبح و عصر به انجام پرواز نمایشی می پردازند.

بازدید از این نمایشگاه صبح از ساعت 9 تا 12 و عصر از ساعت 15 تا 18 برای علاقه مندان و راهیان نور امکانپذیر است.

نمایشگاه هوایی راهیان نور نیروی هوایی از جمله جاذبه های گردشگری جنگ در استان خوزستان می باشد که مورد استقبال گسترده کاروان های راهیان نور و مسافران نوروزی قرار گرفته است.

شهر دزفول پایتخت مقاومت ایران در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی و راهیان نور از سراسر کشور می باشد.

پایگاه چهارم شکاری دزفول با انجام یکهزار و 515 سورتی پرواز برون مرزی در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در بمباران مواضع دشمن بعثی و پشتیبانی از رزمندگان داشت.

دزفول در شمال استان خوزستان در دوران دفاع مقدس مورد اصابت 176 موشک دوربرد ، 489 بمب و راکت و پنجهزار و 821 گلوله توپ دشمن قرار گرفت.

به پاس ایستادگی و مقاومت مردم دزفول در مقابل بمباران موشکی ، هوایی و توپخانه ای دشمن ، این شهر به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی انتخاب شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار