تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۸۴۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقرار ایستگاه‌های میهمان من باش در شهرهای استان
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از استقرار ایستگاه هایی با نام 'میهمان من باش' در آستانه ورودی شهرهای خوزستان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

منوچهر رحمانی روز شنبه اظهار کرد: طبق اعلام کمیسیون ایمنی راه ها، بیشترین حجم تصادفات در خوزستان در 30کیلومتری ورودی شهرهایی رخ می دهد که راه هایی بدون پیچ و خم داشته و به نوعی گذران راه برای رانندگان خسته کننده است.

وی گفت: تردد در چنین جاده هایی برای رانندگان خسته کننده و کسالت آور بوده و به همین سبب بر اثر خواب آلودگی شاهد بیشترین حجم تصادفات در این محورها هستیم.

رحمانی گفت: برای جلوگیری از وقوع تصادفات رانندگی بر اثر خواب آلودگی و خستگی رانندگان ایستگاه هایی با نام میهمان من باش در 30کیلومتری ورودی شهرهای خوزستان استقرار یافته که پذیرای رانندگان و میهمانان نوروزی است.

وی از عمده محورهایی که این ایستگاه ها در آنها استقرار یافته به محورهای اهواز – اندیمشک ، اهواز – آبادان، اهواز – شادگان و آبادان – بندر امام اشاره کرد.

رحمانی گفت: در این ایستگاه ها به تناسب فرهنگ و آداب و رسوم هر شهرستانی از میهمانان و رانندگان پذیرایی می شود و رانندگان می توانند با داشتن استراحت کافی به سفر خود ادامه دهند.

وی همچنین با اشاره به وقوع سیلاب اوایل هفته گذشته در برخی مناطق خوزستان از جمله لالی، مسجد سلیمان، اندیمشک، هفتکل، گتوند و اندیکا و نیز ریزش کوه در برخی از این مناطق اظهار کرد: خوشبختانه با استقرار ماشین آلات و نیروهای راه و شهرسازی تمام محورهای ارتباطی شهرستان های مزبور بازگشایی شده و تردد در آنها جریان دارد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار