تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۴۹۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز موج دوم زیارت مناطق عملیاتی خوزستان
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: با توجه به آغاز موج دوم ورود زائران به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان، علاوه بر حضور کاروان‌ها، خودروهای شخصی بسیاری نیز به این مناطق وارد شده‌اند.

نادر محمدمیسی اظهار کرد: ورود کاروان‌های زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی استان تا 15 فروردین ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در موج دوم سفرها به این مناطق شاهد ورود اتومبیل‌های شخصی و خانواده‌های ایرانی از سایر نقاط کشور به مناطق عملیاتی هستیم، گفت: همین امر موجب ایجاد ترافیک در مسیرهای منتهی به یادمان‌ها شده است.

محمدمیسی ادامه داد: روایت عملیات‌های هشت سال دفاع مقدس، سخنرانی، عزاداری، برپایی غرفه‌های فرهنگی، سنگرهای آسمانی و ایستگاه‌های صلواتی از جمله برنامه‌های فرهنگی برگزار شده در این مناطق هستند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیان کرد: با تشکیل ستاد اسکان راهیان نور و با هماهنگی‌های انجام شده با اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خوابگاه‌های دانشجویی، حسینیه‌ها و مساجد، خانواده‌هایی که به صورت جدا از کاروان‌های راهیان نور به این مناطق وارد می‌شوند اسکان داده خواهند شد.

محمدمیسی افزود: با توجه به ازدحام خودروهای ورودی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس و با مشخص شدن گروه‌های مختلف و پارکینگ اتوبوس‌ها و اتومبیل‌های شخصی به صورت مجزا مشکل ترافیک در آنجا با وجود شلوغی وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار از یادمان‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس پس از اقامه نماز مغرب و عشاء پایان یافته و کاروان‌ها به سمت محل اسکان خود بازمی‌گردند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار