تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۸۴۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آماده‌باش خوزستان برای پیشگیری از صدمات سیل احتمالی
مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به پیش‌بینی بارندگی‌های شدید از بعد از ظهر امروز، از اعلام آماده‌باش کامل در شهرستان‌های شمال و شرق استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای جلوگیری از جاری شدن مجدد سیل در این مناطق اندیشیده شده است.

هاشم بالدی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور استاندار به منظور بررسی وضعیت سیل اخیر در شهرستان‌هایی چون لالی، تشکیل شد و کلیه تمهیدات لازم برای قبل، حین و بعد از بحران مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید بر انجام اقدامات قبل از بحران، همه تجهیزات و ماشین‌آلات لازم شهرسازی و نفت و همچنین تانکرهای آبرسان در منطقه مستقر هستند. دستگاه‌های امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس نیز در حالت آماده‌باش قرار دارند.

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان با اشاره به تخریب راه‌ها در سیل اخیر، گفت: این حجم بارندگی که در ابتدای سال داشتیم، در 50 سال اخیر بی‌سابقه بوده است و این منجر به تخریب راه‌ها شد.

بالدی اظهار کرد: اکنون همه راه‌های ارتباطی برقرار و آب در منطقه وصل شده است. اما با توجه به مشکل آب شرب در شهرستان لالی، فرماندار این شهر مکاتباتی در خصوص حل این مساله انجام داده و ظاهرا مطالعات اولیه برای تامین آب از محل سد گتوند صورت گرفته است.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: هاشم بالدی ، سیل ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار