تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۸۴۹۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه خبر داد:
بازدید 17 هزار مسافر نوروزی از سد کرخه اندیمشک
مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه از بازدید بیش از 17 هزار نفر از مسافران نوروزی از این سد و تأسیسات آن خبر داد.

فریدون صالحی‌فر امروز اظهار کرد: از تاریخ دوم فروردین تاکنون 17 هزار و 671 نفر از مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از این سد و تاسیسات آن بازدید کردند.

وی افزود: این تعداد مسافر نوروزی و راهیان نور با 3 هزار و 897 خودرو شخصی و بیش از 40 دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس از مناطق مختلف این سد بازدید کردند.‏

مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه اضافه کرد: 70 نفر از کارکنان سد کار خدمت‌رسانی به کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی را به عهده دارند و مسافران در صورت داشتن وسیله نقلیه شخصی می‌توانند با خودرو از این سد بازدید کنند.

صالحی‌فر خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای میزبانی شایسته و ارائه توضیحات فنی برای مسافران انجام شده است و کارشناسان تاریخچه سد و نیروگاه کرخه را برای مسافران و کاروان‌های بیان می‌کنند.بر اساس برنامه زمان‌بندی سد و نیروگاه کرخه تا پایان روز 12 فروردین آماده بازدید مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور است.

سد و نیروگاه کرخه با سه هزار و 30 متر طول تاج در 21 کیلومتری شمال غربی اندیمشک، بزرگ‌ترین سد تاریخ ایران و نخستین سد بزرگ کشور با طراحی و اجرای ایرانی است که با داشتن دریاچه‌ای به طول 160 کیلومتر مربع یکی از جاذبه‌های گردشگری استان خوزستان و کشور به شمار می‌رود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سد کرخه اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار