تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۹۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاه سازمان میراث فرهنگی به گردشگری خوزستان نگاهی ملی است
مدیر کل دفتر همکاری‌ها و توافق‌های ملی گردشگری کشور از نگاه ملی سازمان میراث فرهنگی به خوزستان در راستای توسعه گردشگری کشور خبر داد
مدیر کل دفتر همکاری‌ها و توافق‌های ملی گردشگری کشور از نگاه ملی سازمان میراث فرهنگی به خوزستان در راستای توسعه گردشگری کشور خبر داد.

محمدعلی فیاضی با تاکید بر عزم جدی استانداری، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و همه دست‌اندرکاران امر گردشگری افزود: با وجود حجم قابل توجه گردشگر و زایران مناطق عملیاتی مقدس می‌توان لبخند رضایت را بر لبان گردشگران دید.

وی گفت: با چشمان خود همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، خدمتگزاران و دستاندارکاران امر گردشگری و گردشگران را در خوزستان دیدم.

مدیر کل دفتر همکاری‌ها و توافق‌های ملی گردشگری کشور ضعف این استان را در خدمات‌رسانی رد کرد و ادامه داد: در حوزه گردشگری خوزستان کارهای خیلی خوبی صورت گرفته و نقطه ضعف برجسته‌ای در این استان در حوزه گردشگری وجود ندارد. سفر من به خوزستان هم به این خاطر علاقه اغلب مردم و خود من به خوزستان بود. همچنین باید گفت که خوزستان به گردن همه مردم حق دارد.

 فیاضی گفت: البته ضعف و قوت‌های گردشگری استان را هم منعکس می‌کنیم. مثلا زیرساخت‌ها هنوز با میزان گردشگری که به این جا می‌آید تناسب ندارد و اصلاح آن عزمی ملی می‌خواهد.

 او با تاکید بر این نکته که نگاه سازمان میراث فرهنگی به خوزستان نگاهی ملی است ادامه داد: چنان که برنامه دولت آقای روحانی توسعه گردشگری در کشور است در خوزستان هم مسوولان اجرایی به ویژه استاندار خوزستان گردشگری را به عنوان محور توسعه قابل توجه قرار داده‌اند.

 مدیر کل دفتر همکاری‌ها و توافق‌های ملی گردشگری کشور با یادآوری سخنان اخیر مسعود سلطانی‌فر (معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور) مبنی بر این که سال 94 سال توسعه گردشگری است یادآور شد: در سال جدید به گردشگری خوزستان هم نگاه ویژه‌ای داریم و فکر می‌کنیم گردشگری می‌تواند گام بلندی در حل مشکلات این استان از جمله مشکلات اقتصادی و اشتغال بردارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار