تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۸۵۰۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل راه‌آهن جنوب:
ظرفیت جابه‌جایی در قطارهای محلی قابل افزایش است
مدیرکل راه آهن جنوب با اشاره به ظرفیت 264 هزار نفری ناوگان این اداره کل در پیک نوروزی امسال گفت: 164 هزار صندلی از این ظرفیت به مسیرهای برون استانی و 100 هزار صندلی به مسیرهای درون استانی و محلی اختصاص دارد که در حال حاضر روند جابه جایی ها به صورت عادی در حال انجام و مشکل خاصی تاکنون گزارش نشده است.

عبدالکریم درویش زاده اظهار کرد: هم اکنون جابه جابی مسافران در مسیرهای داخلی و محلی استان از طریق 6 ست ریل باس انجام می شود که در صورت وجود تقاضای بیشتر، توانایی و آمادگی افزایش ظرفیت در این مسیرها وجود دارد.

وی افزود: قطارهای محلی در مسیرهای اهواز- بندرامام، اهواز- خرمشهر، اهواز -اندیمشک و اندیمشک - شوشتر تردد می کنند.

درویش زاده تصریح کرد: امکانات رفاهی همچون نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در داخل ایستگاه‌هایی که برای توقف قطارهای مسافری پیش بینی شده، کاملا مهیا است و خدمات لازم به مردم در این زمینه ارایه می‌شود.

وی بیان کرد: در مجموع یک آمادگی کاملی برای جابه جایی مسافران و ارایه خدمات در محور جنوب وجود دارد و این سرویس دهی تا 16 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

درویش زاده با اشاره به این که حرکت و تردد قطارها تقریبا به موقع انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش بینی ما استفاده و بهره برداری کامل از ظرفیت ایجاد شده در مسیرهای برون استانی و حدود 80 درصدی در مسیرهای درون استانی تا پایان پیک نوروزی امسال است.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت ارایه خدمات مناسب در داخل قطارها، افزود: در داخل قطارها گروه‌های ارزیابی و بازرسی اداره کل راه آهن جنوب کنترل های لازم را انجام می‌دهند و قطعا رضایت مندی مسافران در سفرها، اولویت ما است.

مدیرکل راه آهن جنوب اظهارکرد: پیک نوروزی جابه جایی مسافران از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده است و تا 15 فروردین ماه امسال ادامه دارد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: راه آهن جنوب
:
:
:
آخرین اخبار