تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۵۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هوری:
۹۰ درصد راه صعود نفت آبادان با شکست مس طی می شود
کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با پیروزی در برابر مس کرمان در بازی آینده، ۹۰ درصد راه صعود به لیگ برتر طی می شود.

حسن هوری اظهار کرد: در روزهای گذشته تمرینات بسیاری را داشتیم و حتی در روز سیزدهم فروردین نیز مشغول تمرینات بودیم و بازیکنان تیممان تمرینات خوبی را انجام دادند.

وی افزود: در حال حاضر شرایط برای ارائه یک بازی خوب آماده شده است و چنانچه موفق به شکست تیم فوتبال مس رفسنجان شویم، ۹۰ درصد راه را برای صعود به لیگ برتر طی کرده ایم.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: انتظار می رود هواداران با حضور پرشور خود در بازی مقابل مس رفسنجان، تیم نفت را حمایت کنند زیرا این تیم متعلق به شهر آبادان است به همین دلیل امید می رود تا با ورود این تیم به لیگ برتر، افتخاری دیگر برای مردم و شهر آبادان کسب شود.

هوری در همین خصوص تاکید کرد: تاکنون حمایت های هواداران آبادانی مطلوب بوده است و انتظار داریم که با حمایت های بیشتر آنها، روحیه بازیکنان بیش از پیش تقویت شود و برد ارزشمندی را مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان کسب کنیم.

وی اضافه کرد: آبادان مهد فوتبال کشور است و واقعا حیف است که تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وارد لیگ برتر نشود.

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به سرمربی این تیم عنوان کرد: «کارلوس مانوئل»، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان فردی حرفه ای است و با بازیکنان ارتباط اثربخشی دارد و همچنین با تمام وجود آموزش های لازم را ارائه می دهد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با ۳۱ امتیاز در رده چهارم گروه «ب» لیگ دسته اول کشور قرار دارد. نفتی ها روز دوشنبه، هفدهم فروردین از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی آبادان میزبان تیم فوتبال مس رفسنجان هستند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: صنعت نفت آبادان
:
:
:
آخرین اخبار