تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۸۵۲۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعزام اسنوكربازان خوزستانی به مسابقات قهرمانی كشور
اسنوكربازان خوزستاني در مسابقات قهرماني كشور براي كسب سكوهاي برتر به مصاف حريفان خود مي​روند.

محمدعلي چابك، ریيس هيات بولينگ و بيليارد استان اظهاركرد: اين مسابقات از 22 تا 29 فروردين‌ماه به ميزباني اراك برگزار مي​شود.

وي بيان‌كرد: در اين مسابقات كه در بخش انفرادي برگزار خواهد شد، احسان حیدري​نژاد، عليرضا خداپرست، آرمين محمودي، نعيم اكبري، محمد عليخاني، محسن سالمي، علي مهرزاده و محمد معزي از خوزستان با حريفان به رقابت مي​پردازند.

ریيس هيات بولينگ و بيليارد خوزستان گفت: حيدري​نژاد و خداپرست به ترتيب نفرات اول و دوم ايران هستند و ما براي اين‌كه بتوانيم از سه جايگاه برتر کشور در این دوره از رقابت‌ها به دو جايگاه دست پيدا كنيم، به اين مسابقات مي​رويم. اسنوكربازان استان آماده​اند و آمادگي​شان عالي است.

وي در ادامه با بيان اين‌كه در سال 93 فراتر از هدف‌گذاري​مان کار کردیم، عنوان‌كرد: در سال 93 به هفت مدال آسيايي دست پيدا كرديم و در هر دو بخش آقايان و بانوان نيز در بخش انفرادي قهرماني كشور، 10 تا 15 مدال كسب كرديم.

چابك افزود: در بخش تيمي بانوان نیز به هشت جام و در بخش آقايان هم با توجه به اين‌كه تنها يك مسابقه تيمي آن هم در رده سني زير 15 سال برگزار شد، به يك جام دست پيدا كرديم. همچنين يك نفر از ايران در بخش حرفه​اي‌‌های جهان توانست جواز حضور در مسابقات انگلستان را به دست آورد كه آن هم حسين وفايي از خوزستان بود.

وي خاطرنشان‌كرد: طي عملکردی كه در سال گذشته داشتيم، مديركل ورزش و جوانان استان از ما رضايت كامل داشت و من هم جا دارد از او بابت حمايت​هايش با وجود کبودها، تشكر كنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار