تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۸۵۲۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو کمیسیون بهداشت مجلس :
«در حاشیه» پزشکان متقلب را زیر سؤال می‌برد
عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: سریال پزشکی «در حاشیه» به جای آنکه پزشکان متعهد را زیر سؤال ببرد ساختار را مورد سؤال قرار می‌دهد چون در جامعه پزشکی ممکن است افرادی باشند که در کارشان تقلب می‌کنند.

احمد آریایی‌نژاد در رابطه با اعتراض جمعی از پزشکان نسبت به پخش برخی برنامه‌های صدا و سیما به ویژه سریال«در حاشیه» گفت: به نظر می‌رسد پخش سریال پزشکی «در حاشیه» به جای آنکه پزشکان متعهد را زیر سؤال ببرد ساختار را مورد سؤال قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: پخش این طنز آسیبی به شخصیت پزشکان نمی زند بلکه باعث می‌شود تا جایگاه آنها نزد مردم بالا برود.

آریایی‌نژاد افزود: در این سریال هیچ‌یک از بازیگران پزشک نیستند و نقش افرادی را بازی می‌کنند که در جامعه پزشکی نیز ممکن است وجود داشته باشند و در کارشان تقلب می‌کنند، بنابراین ساختار زیر سؤال می‌رود، این در حالی است که ما از این پزشکانی که به خوبی به وظایف خود عمل نمی‌کنند، کم نداریم.

این عضو کمیسیون بهداشت مجلس تصریح کرد: باید حساسیت‌ها را کم کرد، طنز زبانی برای گفتن واقعیت‌های تلخ است، البته این را قبول دارم که می‌توانست در برخی موارد به این شدت مطرح نشود. با این وجود، بحث ما این است که اشکالی در پخش چنین برنامه‌هایی وجود ندارد.

وی ادامه داد: افراد متقلب در همه جا وجود دارند و چنین طنزی از جایگاه واقعی صنف پزشکی دفاع می‌کند و در نتیجه مردم را هوشیار خواهد کرد.

آریایی‌نژاد گفت: باید از زوایای دیگری هم به این برنامه‌ها نگاه کرد، بنابراین ضمن احترام به شخصیت پزشکان که در کشور ما بسیار گرانقدر هستند و زحماتی که می‌کشند بر کسی پوشیده نیست، اما باید نگاه دیگری هم به این مسائل داشت و حساسیت‌ها را کم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار