تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۸۵۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:
تعلل در لغو ممنوعیت مرخصی خودروهای پلاک اروند
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند گفت: همچنان شاهد تعلل فرمانده راهنمایی و رانندگی کشور برای لغو ممنوعیت مرخصی خودروهای منطقه آزاد اروند هستیم.

سیدعلیرضا موسوی در گفت‌وگو با فارس،اظهار داشت: رئیس راهنمایی و رانندگی کشور بخشنامه‌ای را در راستای لغو مرخصی خودروهای مناطق آزاد ارس، کیش، قشم، چابهار، انزلی و اروند ابلاغ کرده است.
وی خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم از سوی استانداری و دبیرخانه مناطق آزاد در تهران در حال پیگیری است.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند افزود: با وجود دستور مقامات عالی رتبه کشور از جمله وزیر کشور، معاون رئیس جمهور، دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، معاون امنیتی وزیر کشور و استانداری در خصوص لغو ممنوعیت مرخصی خودروهای با پلاك اروند، متاسفانه هنوز فرمانده راهنمایی و رانندگی در صدور لغو این ممنوعیت تعلل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ما نیز از شرایط به‌وجود آمده ناراضی هستیم، افزود: رایزنی‌های مختلفی با رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در راستای اصلاح یا تغییر این بخشنامه انجام شده اما متاسفانه هنوز نتیجه‌ای در این زمینه حاصل نشده است.
موسوی خبر مبنی بر اینکه خودروهای منطقه آزاد اروند براساس سهمیه و با پلاک گذرموقت قادر به خروج از محدوده تردد هستند را تکذیب کرد و گفت: خودروهای وارداتی با پلاک گذرموقت نیز براساس این بخشنامه اجازه خروج از محدوده تردد را ندارند.
معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 500 خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در شهر تردد دارند، اضافه کرد: امیدواریم رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در راستای اصلاح و تغییر این مصوبه اقدامات لازم را به‌عمل بیاورند.
وی اظهار داشت: امیدواریم قبل از پایان تعطیلات تابستان شاهد لغو ممنوعیت خودروهای پلاک منطقه آزاد اروند باشیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ایمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
1
جای تاسف داره اینگونه تصمیمات اشتباه
mohsen
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۰
0
1
اونهايي كه خلاف مي كنند و ماشيناشون خارج ا زمنطقه است راحتند ،چوبش رو با يد اونهايي كه مقررات رو رعايت مي كنند بخورند. هميشه همين طور بوده كسي براي ادم هاي منظم ازرش قائل نيست
:
:
:
آخرین اخبار