تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۵۳۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هیئت کشتی آبادان :
خانه کشتی آبادان امسال احداث می‌شود
رئیس هیئت کشتی آبادان با اشاره به ظرفیت‌های خوب آبادان و استان خوزستان در ورزش کشتی از احداث خانه کشتی در سال ۹۴ خبر داد.

حسن مختاری اظهار داشت: اینکه کشتی‌گیران تیم کشتی فرنگی آبادان به دلیل دعوت نشدن در مراسم تجلیل از برگزار کنندگان نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان چند روز به روی تشک نرفتند را تکذیب می‌کنیم چرا که چنین اتفاقی رخ نداده است.

وی با بیان اینکه تشک‌های نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در سالن کوثر این شهر قرار دارد، افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در حال آماده کردن یک سالن کشتی مجهز به عنوان خانه کشتی آبادان است و تشک‌های نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان در آن سالن استفاده می‌شود. این سالن در سال 94 به بهره برداری می‌رسد.

رئیس هیئت کشتی آبادان گفت: خانه کشتی آبادان برای استفاده عموم مردم این شهر در نظر گرفته شده و ارتباطی به شرکت پالایش نفت آبادان ندارد.

مختاری در پاسخ به این سئوال که آیا شرایط نگهداری از تشک‌های نخستین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی باشگاه‌های جهان به صورتی است که به آن‌ها آسیبی وارد نشود، عنوان کرد: در حال حاضر تشک‌های کشتی در یکی از انبار‌ها نگهداری می‌شوند و طی روزهای گذشته نیز با رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان از آن‌ها بازدید کردیم که مشکل خاصی وجود نداشت.

وی اظهار کرد: نمایشگری که در این دوره از مسابقات وجود داشت تحویل هیئت کشتی آبادان شده است و مقرر شد برای برنامه تمرینات و مسابقات کشتی، در سالن کشتی نصب شود.

رئیس هیئت کشتی آبادان در پاسخ به سئوال دیگر مبنی بر اینکه آیا برای مسابقات جهانی کشتی که در آینده برگزار می‌شود آبادان میزبان می‌شود، بیان کرد: چنانچه فدراسیون کشتی میزبانی بعدی مسابقات جهانی کشتی را به خوزستان بدهد به طور حتم ما نیز برای برگزاری مسابقات به میزبانی آبادان از این موضوع استقبال می‌کنیم و آمادگی آن را داریم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار