تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۸۵۴۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسكان بيش از يك ميليون و 200 هزار مسافر نوروزي در مدارس خوزستان
رئيس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان گفت: در ايام نوروز بيش از يك ميليون و 200 هزار نفر در یک‌هزار و 200 مدرسه استان اسكان داده شده​اند.

عباس نعمت​زاده اظهاركرد: نزديك به 3 هزار نيروي ستادي و اجرايي در ايام نوروز در 40 ستاد و پايگاه پذيرش و بيش از يك هزار كلاس به مسافران نوروزي در خوزستان خدمت​رساني مي​كردند.

وي افزود: در اين ايام 14 مركز رفاهي و 7 مركز درماني آموزش و پرورش خوزستان جهت خدمت​رساني به مسافران فعال بوده​اند.

رئيس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به توزيع 50 هزار نقشه و بروشور بین مسافران، عنوان‌كرد: خدمت​رساني به مسافران با اولويت فرهنگيان بوده و طي اين روزها ستاد اسكان آموزش و پرورش خوزستان برنامه​هاي مختلف فرهنگي و تفريحي برگزار كرده است.

نعمت​زاده در پاسخ به اين‌كه آيا اسكان مسافران نوروزي در مدارس موجب ايجاد تداخل در برنامه​هاي آموزشي نمي​شود، گفت: برنامه اسكان از 17 اسفند تا 14 فروردين بود كه در این مدت مدارس تعطيل بودند و هيچ‌گونه تداخلي در برنامه آموزشي ايجاد نشد.

وي خاطرنشان‌كرد: در ايام نوروز در مراكز پذيرش مسافران تلاش شده كه خدمات مورد رضايت مسافران باشد. در اين خصوص تابلوي راهنماي مسافران در ورودي شهرها و ميادين نصب شد؛ همچنين در مدارس و پايگاه​های اسکان مايحتاج ضروري به مسافران ارائه مي​شد.

رئيس اداره تعاون و رفاه آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: نسبت به خدمات و اسكان رضايت جمعي حاصل شد اما با توجه به شرايط كلاس​ها انتظاراتي وجود داشت كه خدمات به مسافران در سال​هاي آينده با امكانات بيشتري ارائه شود.

نعمت​زاده در خصوص درآمد اسكان مسافران نوروزي اظهارداشت: اسکان ميهمانان نوروزي در مدارس جنبه سود مادي ندارد اما مهمانان متناسب با محل اسكان خود مبلغي را پرداخت مي​كردند كه نسبت به تمام محل​هاي اسكان ارزان​تر و اندك بود. درآمد حاصل از اسكان مسافران جهت خريد امكانات همان مدرسه و حقوق عوامل اجرايي صرف مي​شود.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: مدارس خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار