تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۵۴۹۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار آبادان ابراز اميدواري‌كرد:
اتمام گازرسانی به تمام نقاط آبادان تا پایان سال 94
فرماندار ویژه شهرستان آبادان به همراه سرپرست بخشداری مرکزی و مسئولین دستگاه​های اجرایی از 7 روستای بخش مرکزی بازدید كرد.

عزيزالله شهبازی در اين بازديد با اشاره به برنامه​های راهبردی تعریف و ارائه شده توسط استاندار به فرمانداران در جلسه شورای برنامه​ریزی استان عنوان​کرد: قرار بر این شده كه جهت توسعه، عمران و آبادانی و کمک به رفع بیکاری در شهرستان​ها از طرف فرمانداران برنامه​هایی که تدبیر و طراحی شده بود را در سال 94 با انرژی مضاعف​تر و با شتاب بیشتری به سرانجام برسانیم.

وی در ادامه افزود: همچنين مقرر شد برنامه​ریزی لازم در جهت رفع مشکلات 74 روستای واقع در دو شهر اروندکنار و چوئبده که خارج از محدوده سازمان منطقه آزاد اروند هستند با رویکرد توسعه و عمران روستاها و بر اساس سه اولویت بهبود آب روستایی، بهسازی خانه بهداشت و اجرای طرح نظام سلامت که از طرح​های محوری ریاست جمهوری است و همچنین ترمیم و ایجاد فاضلاب شهری و روستایی صورت پذیرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان بيان​كرد: امیدوارم در بحث گازرسانی که عمده​ترین مشکل مردم آبادان خصوصاً روستائیان است، تا پایان سال 94 گازرسانی به تمام روستاها و نقاط مختلف شهری به اتمام برسد.

شهبازي با اشاره به نامگذاری سال​جاری به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکید ایشان در خصوص همدلی و همزبانی دولت و ملت خاطرنشان​كرد: دولت تعریف عامی دارد که منظور از دولت همه ارکان نظام و نه​تنها قوه مجریه بلکه همه قوای کشور از جمله قوه مجریه، قضائیه و مقننه است و همه این ارکان باید هم همدل و همزبان برای پیشرفت، توسعه و عظمت کشور و برای رضایت مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه مسئولین در انجام وظایف با وفاق و همدلی و اتحاد بايد رضایت مردم را کسب كنند گفت: علی رغم اینکه شهرستان آبادان به منطقه آزاد اروند پیوست و طبق الزامات قانونی اعتبارات دولتی به شهرستان تخصیص داده نمی​شود اما استاندار خوزستان اعلام كرده تا زمانی که برنامه​های منطقه عملیاتی نشده، اعتبارات دولتی شهرستان​های آبادان و خرمشهر را قطع نمی‌کنیم.

شهبازي به برنامه های تدبیر شده در سال​گذشته شهرستان آبادان اشاره كرد و افزود: از جمله اين برنامه​ها احداث جزیره تفریحی شادمانی، تثبیت فاز دو پالایشگاه آبادان، ساحل​سازی اروند، استفاده از فرصت​های مغفول مانده کشت میگو در چوئبده، احیاء 11 واحد صنعتی از 74 واحد صنعتی غیرفعال و راه​اندازی آب شیرین​کن بود. قرار است اين دستگاه آب شيرين​كن در فصل تابستان در مدار قرار بگيرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان در ادامه یادآور شد: در اجراي بهسازی کف​پوش و سنگ فرش پیاده‌روهای هسته مرکزی شهر نيز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند قول مساعد داده و همچنین از دیگر برنامه ها بهسازی بازارچه بانوان و بحث توسعه فرودگاه خواهد بود.

شهبازی تصریح کرد: به جهت مشکلاتی که در شبکه ارتباطی مخابرات وجود داشت در سفر وزیر ارتباطات به استان خوزستان و شهرستان آبادان، وي قولی در راستای ترمیم مجدد شبکه های آسیب دیده دادند و مقرر شد اداره مخابرات از محل اعتبارات خود مجدداً بازسازی و ترمیم شبکه را به انجام رساند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار