تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۸۵۶۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر خبر داد:
اختصاص سبد حمایتی به 3500 مددجوی خرمشهری
سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر از آغاز پرداخت کمک‌های نقدی و غیرنقدی منطقه آزاد اروند و سبد حمایتی به 3 هزار و 500 مددجوی بهزیستی این شهرستان خبر داد.

علی فرحانی امروز اظهار کرد: برای مددجویان حمایتی خرمشهر با جمعیتی معادل 3 هزار و 500 خانوار که شامل زنان سرپرست خانوار، مردان از کارافتاده و ایتام هستند، از سوی منطقه آزاد اروند یک سبد، شامل هفت قلم کالا از قبیل برنج، روغن، شکر، چای، رب گوجه، تن ماهی و حبوبات تعلق گرفت.

وی در ادامه عنوان کرد: حواله‌های این سبد حمایتی صادر و تحویل مددکاران داده شده تا به مددجویان تحویل دهند که ظرف دو روز آینده این اقدام صورت خواهد گرفت.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر خاطرنشان کرد: مددجویان حمایتی با مدارک موثق از قبیل کارت مددجویی و کارت ملی به مددکاران خود در مجتمع‌های مهدیه روبروی اداره مخابرات، مجتمع مینوشهر و موسسات خیریه همکار با بهزیستی همچون الحسنین، جوادالائمه، موسی‌بن جعفر و فردوس مراجعه و حواله ارزاق خود را تحویل گیرند.

فرحانی با بیان اینکه اجناس در انبار اداره تعاون روستایی در اول جاده امام جعفر صادق(ع) موجود است، متذکر شد: این اجناس تنها با حواله و کارت ملی تحویل داده می‌شوند.

وی همچنین از واریز نقدی به حساب 820 معلول مستمری‌بگیر شهرستان خبر داد و گفت: برای معلولین مستمری‌بگیر دارای شماره حساب که تعداد آن‌ها 820 نفر است، مبلغ 2 میلیون ریال وجه نقد در نظر گرفته شده که تحویل بانک برای واریز به حساب آن‌ها شده است.

فرحانی ادامه داد: برای سایر معلولین که تعداد آن‌ها قریب به یک‌هزار و 400 نفر است نیز، هدیه کارتی به مبلغ 2 میلیون ریال برای هر نفر در نظر گرفته شده که به آن‌ها اهدا خواهد شد.

سرپرست اداره بهزیستی خرمشهر در پایان، از خدمات منطقه آزاد اروند برای انجام این کار تشکر کرد و افزود: از سایر ارگان‌های متمکن و دارای بنیه مالی قوی همچون شرکت نفت وگاز اروندان، اداره کل بندر و دریانوردی، تاسیسات دریایی، گمرک و پایانه مرزی شلمچه نیز انتظار می‌رود که این گونه به مددجویان کمک کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار