تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۸۵۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت تهران صفر - فولاد خوزستان یک
فولاد با شکست نفت به رده چهارم جدول صعود کرد
در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ، فولادخوزستان با شکست نفت تهران به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد
 فولادخوزستان با شکست نفت تهران به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

گل: آلویس نونگ (68)  /  داور: احمد صالحی  /  کمک داوران: محمدرضا ابوالفضلی و علیرضا ایلدروم
اخطار: بهمن کامل (فولاد)   /   تماشاگر: حدود دویست نفر

نفت تهران: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، لیاندرو پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزتی، کمال کامیابی نیا، ایمان مبعلی، وحید امیری، حسین ابراهیمی (84- عباس بوعذار) و غلامرضا رضایی (77- امیرارسلان مطهری).
سرمربی: علیرضا منصوریان

فولاد خوزستان: علیرضا سلیمی، بهمن کامل، لئونارد مساریچ، احمد آل نعمه، رضا احمدی، ماتیاس چاگو، محسن مسلمان، اسماعیل شریفات (86- هادی حبیبی نژاد)، ساسان انصاری، آلویس نونگ (90- علی سینا ربانی) و محمد قاضی.
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

خلاصه بازی:
در نیمه اول، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد و هافبک های دوتیم با دوندگی زیاد در این منطقه سعی در تسلط بر جریان بازی داشتند. در این نیمه تیم نفت به چند ضربه شروع مجدد دست یافت و روی ارسال های خطرناک ایمان مبعلی سعی در استفاده از قدرت سرزنی بازیکنان بلند قامتش داشت که در این راه موفق نبود.

در سوی مقابل، تیم فولاد در کنار دفع ارسال های بازیکنان نفت روی ضدحملات سریع خطرناک ظاهر می شد. بهترین حرکت بازیکنان فولاد در این نیمه روی پاس در عمق اسماعیل شریفات و موقعیت تک به تک آلویس نونگ ایجاد شد که نونگ قدر این توپ را ندانست و آن را به دستان بیرانوند کوبید. بیرانوند یک دقیقه پس از این صحنه با واکنشی سریع مانع از به ثمر نشستن شوت محکم محمد قاضی شد تا نیمه نخست بدون گل تمام شود.

فولاد نیمه دوم را با خلق یک موقعیت گلزنی آغاز کرد ولی آلویس نونگ توپ را از مقابل دروازه به اوت زد. پس از این گل تیم نفت کنترل بازی را به دست گرفت و فشار زیادی به خط دفاعی فولاد وارد آورد. علیرضا سلیمی یک بار ضربه به دروازه خودی مساریچ را به کرنر فرستاد و در بار دوم با واکنشی بلند ضربه سر عزتی را از زیر طاق دروازه بیرون کشید. شوت سنگین حسین ابراهیمی که از کنار دروازه فولاد عبور کرد، دیگر فرصت هدر رفته تیم نفت تهران بود تا پس از آن نوبت به همکاری دیدنی دو بازیکن کامرونی فولاد و گل آلویس نونگ برسد.

بازیکنان فولاد خوزستان پس از به ثمر رسیدن گل نونگ عقب کشیدند و به اداره بازی پرداختند تا از سه امتیاز ارزشمند به دست آمده در استادیوم تختی تهران به خوبی دفاع کنند.

تیم فولاد خوزستان با این پیروزی 44 امتیازی شد و به کسب عنوان قهرمانی در این فصل امیدوار ماند.

شرح گل:
0-1 (فولاد): پاس در عمق عالی ماتیاس چاگو در فضای خالی بین مدافعان نفت تهران به آلویس نونگ رسید تا این بار مهاجم کامرونی فولاد قدر فرصت را بداند و با ضربه ای زمینی به زاویه مخالف توپ را به تور دروازه نفت بدوزد.

مرجع / خوزستان اسپرت
:
:
:
آخرین اخبار