تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۸۵۷۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان:
1000 متر به اورژانس بیمارستان خرمشهر اضافه می‌شود
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در نظر داریم که یکهزار متر به فضای فعلی بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر اضافه کنیم.

علیرضا آموزنده امروز اظهار کرد: باید عنوان کرد که در اورژانس بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر با کمبود فضای فیزیکی روبرو هستیم.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه فضای فعلی اورژانس ولیعصر(عج) خرمشهر در سال 92 افتتاح شده و دارای امکانات و تجهیزات نو است اما با توجه به حجم مراجعه بیشتر مردم به اورژانس بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت، این ارتقای فضا نیاز است.در حال کار کردن روی طراحی فضای اورژانس یادشده هستیم.

آموزنده با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در منطقه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزیر بهداشت از نزدیک مشکلات را مشاهده کرده و نگاه ویژه‌ای نسبت به آبادان و خرمشهر دارند.

وی تصریح کرد: با توجه به مصوبات امضا شده میان وزیر بهداشت و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر نیز اتفاقات بهداشتی و درمانی خوبی محقق می‌شود که در میان آنها می‌توان به ساخت بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سوم خرداد این شهرستان اشاره کرد. به شرط تامین منابع لازم و بعد از پایان طراحی، مکلف هستیم که این بیمارستان را 2 دو ساله آماده خدمت‌رسانی به مردم منطقه کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان در پایان، از حضور پزشکان زبده در منطقه گفت و افزود: خوشبختانه در حال حاضر با بهره‌مندی از متخصصان مجرب و دارای رتبه‌های بورد در منطقه، خدمات مناسب و ارزنده‌ای به مردم شریف حوزه کاری دانشکده علوم پزشکی آبادان ارائه می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار