تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۸۵۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
۳۲ میلیون پاکت شیر بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شد
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از ابتدای آغاز سال تحصیلی۹۳ - ۹۴ تا فروردین ماه امسال بیش از ۳۲ میلیون پاکت شیر بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شد.

محمد تقی‌زاده درباره آمار توزیع شیر بین دانش اموزان در سال تحصیلی 93 – 94 اظهار داشت: از ابتدای آغاز سال تحصیلی تا فروردین ماه سال 94 بیش از 32 میلیون پاکت شیر بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شد.

وی در پاسخ به این پرسش که این تعداد شیر بین چه تعداد از دانش آموزان خوزستانی توزیع شده است، گفت: تعداد 32 میلیون و 245 هزار و 975 پاکت شیر بین 740 هزار و 894 دانش آموز خوزستانی توزیع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پاسخ به این پرسش که این تعداد شیر از چه شرکت‌هایی تأمین می‌شود، بیان کرد: برای توزیع شیر بین دانش آموزان چندین مناقصه برگزار شد و شرکت‌هایی که در مناقصه موفق عمل کردند این تعداد شیر را تأمین کردند.

وی افزود: تاکنون بیش از 43 نوبت شیر بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شده که با توجه به جامعه اماری این اداره کل جایگاه خوبی در بین دیگر استان‌های کشور از این نظر داریم.

تقی‌زاده در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی شیر بین دانش آموزان خوزستانی توزیع می‌شود، عنوان کرد: برخی از شرکت‌های توزیع کننده مطالباتی از آموزش و پرورش دارند که امسال به آن‌ها پرداخت می‌شود و در سال تحصیلی 93 – 94 بین دانش آموزان شیر توزیع نمی‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار