تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۸۵۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دامپزشکی دزفول شایعه عرضه گوشت غیرمجاز دریک تالار پذیرایی این شهر را تکذیب کرد
رییس اداره دامپزشکی دزفول شایعه تعطیلی یکی از تالارهای پذیرایی دزفول به خاطر تخلف در عرضه گوشت قرمز را تکذیب کرد.

در روزهای اخیر شایعه استفاده از گوشت قرمز غیرمجاز در یکی از تالارهای پذیرایی دزفول به طور گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجب نگرانی شهروندان شده است.

محسن ورجاوند روز دوشنبه اظهارکرد: هیچ گونه تخلفی مبنی بر عرضه گوشت غیرمجاز در تالار جام جم دزفول رخ نداده و طبق نظارت و بررسی صورت گرفته این تالار هیچگونه مشکلی در این خصوص نداشته است.

وی با انتقاد از انتشار برخی شایعات بی اساس در شبکه های اجتماعی گفت: تصاویر منتشر شده در شبکه های اجتماعی نیز مربوط به هیچ کدام از تالارهای پذیرایی دزفول نیست و هیچ کدام از تالارهای پذیرایی این شهرستان تعطیل نشده است.

فریدون جعفریانفر مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول نیز شایعه عرضه گوشت غیرمجاز در تالارهای پذیرایی این شهرستان از جمله تالار جام جم را تکذیب کرد.

دادستان دزفول نیز با تکذیب این شایعه گفت: موضوع انتشار گسترده این شایعه در شبکه های اجتماعی از سوی دستگاه قضایی در دست بررسی و پیگیری است ضمن اینکه موضوع عرضه گوشت غیر مجاز در تالارهای پذیرایی دزفول واقعیت ندارد.

در تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی تصویر قطعاتی از گوشت یک راس الاغ در کنار متنی مبنی بر عرضه گوشت این حیوان در یکی از تالارهای پذیرایی دزفول به نمایش گذاشته شده است.

گفته می شود این تصاویر مربوط به خبری است که دو سال پیش در یکی از شهرهای کشور اتفاق افتاده و عوامل آن نیز دستگیر شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار