تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۸۵۸۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز خبر داد:
جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد تومان توسط خیرین رامهرمز
فرماندار شهرستان رامهرمز از جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد تومان توسط خیرین شهرستان در همایش‌های سال 93 در رامهرمز خبر داد.

مصطفی سمالی دوشنبه شب در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: در سال گذشته در همایش خیرین، جشن گلریزان و جشنواره سلامت بیش از 10 میلیارد تومان توسط خیرین شهرستان جمع آوری شد.

وی ادامه داد: با جمع آوری کمک‌های جشن گلریزان نیز توانستیم تعدادی از زندانیان جرائم غیرعمد رامهرمز و هفتکل را که بابت دیه زندانی بودند آزاد کنیم.

فرماندار رامهرمز با توجه به حوادث و اتفاقات سال گذشته در این شهرستان تصریح کرد: آنچه آرزوی ماست خدمت صادقانه است و باید تلاش کنیم شرایط شهرستان را به سمت و سوی آرامش و بهتر زیستن هدایت کنیم.

سمالی افزود: برخی از مسئولان در این حوزه فعال نیستند و بر ماست که التزام علمی به نظام داشته باشیم و بتوانیم وضعیت شهرستان را مدیریت کنیم.

این مسئول همچنین مطرح کرد: همه ما مسئول هستیم و دستگاه‌های آموزشی، اجرایی و خدمات‌رسانی و نخبگان شهرستان باید تلاش کنند تا با فرهنگ سازی مناسب تنش‌ها را از شهرستان و مردم دور کنیم.

فرماندار رامهرمز تاکید کرد: مسئولان به عنوان شورای اداری و ارتباطی که با بدنه اجتماع دارند باید در محیط کاری، طایفه، محل سکونت و زندگی خود تولید فرهنگ مثبت کنند.

در این جلسه که حجت‌الاسلام بلک رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه و مسئولان شهرستانی حضور داشتند حجت‌الاسلام ابوالقاسم عسکرزاده به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی رامهرمز معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محمدجواد حسین‌وند رئیس پیشین این اداره قدردانی شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار